Aborterede spontant for 9 dage siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ved de om du fejler noget ? Pco eller lignende ? Du ved godt du kan blive udredt efter 3 abort ik? .. og skal følges tæt når du bliver gravid igen ?

Det tror jeg ikke - men man ved selvfølgelig aldrig - jeg er ikke blevet undersøgt for det.
Hverken læge eller hospital har nævnt noget i forhold til det.
Jeg har regelsmæssig menstruation og ægløsning, og blev gravid efter hhv. 1., 3. og 3. forsøgt i de 3 graviditeter. Så det er såmænd ikke så meget dét, at kunne blive gravid der er problemet, men dét at jeg ikke kan holde på dem.

Hospitalet har ifm. denne 3. SA, oplyst at de vil indkalde os begge til undersøgelse snart, da de ikke mener det er 'normalt', at en så ung (26) pige, aborterer ufrivilligt 3 gange i træk.

Min egen læge har sagt, at jeg skal henvende mig med det samme, så snart jeg får en positiv test.
Hun vil så henvise mig til en gynækolog, der vil forsyne mig med nogle hormon-stikpiller, der skulle hjælpe med at holde på baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke - men man ved selvfølgelig aldrig - jeg er ikke blevet undersøgt for det.
Hverken læge eller hospital har nævnt noget i forhold til det.
Jeg har regelsmæssig menstruation og ægløsning, og blev gravid efter hhv. 1., 3. og 3. forsøgt i de 3 graviditeter. Så det er såmænd ikke så meget dét, at kunne blive gravid der er problemet, men dét at jeg ikke kan holde på dem.

Hospitalet har ifm. denne 3. SA, oplyst at de vil indkalde os begge til undersøgelse snart, da de ikke mener det er 'normalt', at en så ung (26) pige, aborterer ufrivilligt 3 gange i træk.

Min egen læge har sagt, at jeg skal henvende mig med det samme, så snart jeg får en positiv test.
Hun vil så henvise mig til en gynækolog, der vil forsyne mig med nogle hormon-stikpiller, der skulle hjælpe med at holde på baby.

jeg nåede at miste 4 gange før der blevet sat gang i behandling af mig.. mistede da jeg var 17, 18 , 20, 22 . også tidligle sa'er som dig. Jeg har fået ganske almndelig hjertemagnyl denne gang som også kaldes Børnemagnyl og enten er det et tilfælde, ellers er den god nok, jeg holder i al fald på mit barn ..

Jeg ønsker dig i hvertfald held og lykke, og det er godt de har sat gang i alle undersøgelser 

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg nåede at miste 4 gange før der blevet sat gang i behandling af mig.. mistede da jeg var 17, 18 , 20, 22 . også tidligle sa'er som dig. Jeg har fået ganske almndelig hjertemagnyl denne gang som også kaldes Børnemagnyl og enten er det et tilfælde, ellers er den god nok, jeg holder i al fald på mit barn ..

Jeg ønsker dig i hvertfald held og lykke, og det er godt de har sat gang i alle undersøgelser 

Det er virkelig trist at høre.
Det er ærgerligt, at man skal opleve det bare én gang. Det er især virkelig hårdt når det gentager sig.

Men super skønt du er nået så langt! Stort tillykke!

Jeg er også vildt glad for de tager det alvorligt, og føler mig meget tryg ved at 'de' er der.
Lad mig bare få et 'skud' af det samme de gav dig!

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det er virkelig trist at høre.
Det er ærgerligt, at man skal opleve det bare én gang. Det er især virkelig hårdt når det gentager sig.

Men super skønt du er nået så langt! Stort tillykke!

Jeg er også vildt glad for de tager det alvorligt, og føler mig meget tryg ved at 'de' er der.
Lad mig bare få et 'skud' af det samme de gav dig!

Det er ganske hamløst det kan købes i håndkøb på Apoteket.. men skulle modvirke at vi som kvinder udstøder mandens gener..

i al fald for dig..

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det er ganske hamløst det kan købes i håndkøb på Apoteket.. men skulle modvirke at vi som kvinder udstøder mandens gener..

i al fald for dig..

Tak for dit råd! Det må jeg ned og hente!

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for dit råd! Det må jeg ned og hente!

Det vil jeg ikke anbefale .. det var noget jeg fik afvide af min Gyn jeg skulle købe.. ... 

Men du skal nok lytte til din læge og din gyn.. .. Men du kan da nævne aleternativet for dem..

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det vil jeg ikke anbefale .. det var noget jeg fik afvide af min Gyn jeg skulle købe.. ... 

Men du skal nok lytte til din læge og din gyn.. .. Men du kan da nævne aleternativet for dem..

Ja, jeg var lige inde og læse om det, og de anbefaler det ikke til gravide, så jeg må hellere se hvad læge og Gyn anbefaler mig!

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja, jeg var lige inde og læse om det, og de anbefaler det ikke til gravide, så jeg må hellere se hvad læge og Gyn anbefaler mig!

Ja præcis.. .. Det anbefales kun til nogle for at holde på fosteret.. Jeg skal tage det til og med uge 20 .. .. 

Så det er ikke noget man tager bare for at tage det 

Anmeld

19. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Godaften piger

Jeg mistede som nævnt sidste onsdag.
Jeg var dog kun 7+6, men da det var 3. gang, blev jeg henvist til akut gynækologisk undersøgelse samt indvendig scanning.
De undersøgte mig på begge måder i laaaaang tid, og konkluderede at der var tale om en SA,
Jeg har fået taget 3 blodprøver, som viser faldende HCG.
Jeg blødte helt ustyrligt de første 2-3 dage, men det har nu aftaget.
Men fik her til aften en hård kugle ud, på strørrelse med en bordtennisbold. Er der nogen der har oplevet det?

Jeg vil blot givedig en kæmpe krammer!!

- ja det blev lige til lidt flere..

Håber lægerne kan hjælp jer så inæste gang kan få jeres lille guldklump..

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja præcis.. .. Det anbefales kun til nogle for at holde på fosteret.. Jeg skal tage det til og med uge 20 .. .. 

Så det er ikke noget man tager bare for at tage det 

Got it!
Man bliver bare så desperat, at man vil gøre alt for at det lykkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.