Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad syntes du om afstemninger?
Det er et genialt påfund til sådan en side her Nogle elsker den funktion og andre hader den - men hvad gør du?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Juhuu, jeg var den første til at stemme...
Og jeg er helt tosset med afstemninger thihi
Muhmi skriver: Juhuu, jeg var den første til at stemme... Og jeg er helt tosset med afstemninger thihi
Me love it too
har stem elsker dem... selvom jeg syntes elsker er et meget stærkt ord at bruge om en funktion på en internes side
men kan ret godt li det.... og er jo ik lige glad... så...
Kay skriver: har stem elsker dem... selvom jeg syntes elsker er et meget stærkt ord at bruge om en funktion på en internes side men kan ret godt li det.... og er jo ik lige glad... så...
Ja, jeg vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle skrive
Babymor2010 skriver: Ja, jeg vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle skrive
hihi... det er det... nogle gange kan man jo ik tage højde for alle svar når man laver en afstemning
Kay skriver: hihi... det er det... nogle gange kan man jo ik tage højde for alle svar når man laver en afstemning
Haha nej lige præcis
Babymor2010 skriver: Hvad syntes du om afstemninger? Det er et genialt påfund til sådan en side her Nogle elsker den funktion og andre hader den - men hvad gør du?
Jeg vil ikke sige at jeg elsker dem... men hader dem heller ikke... Synes bare nogen gange at det er nogle platte emner der bliver stemt om, også svarer jeg som regel ikke...
Aniteb skriver: Jeg vil ikke sige at jeg elsker dem... men hader dem heller ikke... Synes bare nogen gange at det er nogle platte emner der bliver stemt om, også svarer jeg som regel ikke...
Enig
Jeg stemmer stort set altid - hvis jeg da har en mening om emnet.. Synes det er en god funktion, men sommetider mangler der en svarmulighed eller fire
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128