Ondt når ægget bliver befrugtet og sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaring med det?

Havde ægløsning for 2 dage siden og havde sex med kæresten der. Har haft ondt i maven siden i går. Sådan menstruationssmerter. Kan min mavepine betyde noget i forhold til at vi prøver at blive gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

blomst84

Det kan også skyldes at din ægløsning er lidt forsinket og det er den du mærker, jeg mærker nemlig min ægløsning som menssmerter og de vare et par dage

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Det kan også skyldes at din ægløsning er lidt forsinket og det er den du mærker, jeg mærker nemlig min ægløsning som menssmerter og de vare et par dage

Har bare aldrig mærket den før

Men tak for svar

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

20. maj 2012

WonderMOM

Hvor i maven gør det ondt?? Kan selv huske med mig selv at jeg havde stikken som ku' mærkes i underlivet og som gjord lidt ondt ca. 2 dage efter ægløsning og 2uge senere kunne jeg teste positivt.. Håbe det samme for dig...

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

WonderMOM skriver:

Hvor i maven gør det ondt?? Kan selv huske med mig selv at jeg havde stikken som ku' mærkes i underlivet og som gjord lidt ondt ca. 2 dage efter ægløsning og 2uge senere kunne jeg teste positivt.. Håbe det samme for dig...

Det er som sådan et bælte i det nederste af maven, ligesom menstruationssmerter. Men der er jo ca 11 dage til mens (som forhåbentlig ikke skal komme)

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.