Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har erfaring med det?
Havde ægløsning for 2 dage siden og havde sex med kæresten der. Har haft ondt i maven siden i går. Sådan menstruationssmerter. Kan min mavepine betyde noget i forhold til at vi prøver at blive gravide?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan også skyldes at din ægløsning er lidt forsinket og det er den du mærker, jeg mærker nemlig min ægløsning som menssmerter og de vare et par dage
blomst84 skriver: Det kan også skyldes at din ægløsning er lidt forsinket og det er den du mærker, jeg mærker nemlig min ægløsning som menssmerter og de vare et par dage
Har bare aldrig mærket den før
Men tak for svar
Op
Hvor i maven gør det ondt?? Kan selv huske med mig selv at jeg havde stikken som ku' mærkes i underlivet og som gjord lidt ondt ca. 2 dage efter ægløsning og 2uge senere kunne jeg teste positivt.. Håbe det samme for dig...
WonderMOM skriver: Hvor i maven gør det ondt?? Kan selv huske med mig selv at jeg havde stikken som ku' mærkes i underlivet og som gjord lidt ondt ca. 2 dage efter ægløsning og 2uge senere kunne jeg teste positivt.. Håbe det samme for dig...
Det er som sådan et bælte i det nederste af maven, ligesom menstruationssmerter. Men der er jo ca 11 dage til mens (som forhåbentlig ikke skal komme)
Og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128