henh01 skriver:
først og fremmest skal du have et 
Du kan ikke tvinge nogen til at elske dig, være dig tro eller forblive sammen med dig hvis det ikke er det din kæreste ønsker.
Jeg tror din kæreste er ude med en kammerat, men måske er han lidt træt af at blive kontrolleret og derfor har han ikke taget sin tlf.? Måske sidder de og får sig en øl, hører musik og ikke lige tænker på at tjekke sin tlf.
Når jeg er ude med mine veninder har jeg sjældent min tlf på mig, netop fordi jeg nu er sammen med dem og gerne vil være nærværende. Jeg tror ikke du har noget at være nervøs for. 
Jeg tænker du ville have rigtig meget gavna f at få lidt hjælp til at få et fundamentalt positivt selvværd på benene igen. Hvis ikke psyk er sagen findes der mange selvhjælps bøger man enten kan låne på biblo eller købe billigt.
HVad er det ved din krop du ikke kan lide? Jeg vejer selv 10 kg for meget og jeg lover dig for min krop ikke ser ud som for ti år siden , men jeg har alligevel endelig lært (har taget 7 år) at accepterer de ekstra kg. Jeg har endda ifm at have acceptereret min krop som den er, fundet motivationt il at dyrke motion hvilket jeg får det så meget bedre af. Så fat løbeskonene og benyt dig af at farmor måske vil se efter liam. Man får det SÅ meget bedre efter en tur ude i det fri hvor man kan give frit løb for sine tanker.
well, vi ringer altid og siger godnat, lige meget hvad, jeg har aspergers syndrom(mild autisme) og adhd, har nogle faste ting jeg er nødsaget til for at få mit døgn til at hænge sammen, og det har han fuld forståelse for.....
har snakket med ham, ham og kammeraten havde fået nogle tøser at ta i tivoli med og se joey moe som han ikke ville med mig ind til......................................................hm......men han gider heller aldrig at lave noget med mig, men fiser altid rundt med alle andre, helst stangstiv...suk
well, jeg er gået fra størrelse 34-36 til 44-46 på 1 år, har strækmærker fra bryst til ankler, hænge bryster, jeg er 164cm høj og vejer 92 kg, kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft tøj på hvor jeg ikke bare lignede en skinke i et for lille net, min spise forstyrrelse fucker min krop helt op(den ene uge æder jeg som et dyr, den næste rører jeg næsten ikke mad, hvilket også har resulteret i udslæt over hele kroppen, hårtab, konstante toilet besøg og manglende energi......... og så har jeg en kæreste der kommenterer ALT dårligt, men aldrig det positive, på trods af at han ikk eville behøve at sige så meget hvis han kun kommenterede det positive... og så har jeg enda dårlig ryg og har fået strenge ordre fra lægen om at jeg ikk må begynde på nogen former for motion før jeg har været til fysioterapi, hvilket jeg ikke har råd til og kommunen ikke vil hjælpe med....