Apps

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

birthee

Hvilke apps har du, og hvad kan de? har du betalt for dem eller gratis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

henh01

Jeg har et løbeprogram det koster 18 kr, men er super godt til at komme i form på en måde der skåner kroppen.

Derudover har jeg fakta, rema, føtex og Rat on a snowboard (18 kr)

Anmeld

18. maj 2012

lycly

Jeg bruger rigtig mange photo redigerings apps Og så bruger jeg en app der hedder Memory Trainer. Jeg har rigtig dårlig korttidshukommelse, så den er super god til at træne hukommelsen med

Anmeld

18. maj 2012

henh01

LuLy skriver:

Jeg bruger rigtig mange photo redigerings apps Og så bruger jeg en app der hedder Memory Trainer. Jeg har rigtig dårlig korttidshukommelse, så den er super god til at træne hukommelsen med

hvad hedder det der foto noget?

Anmeld

18. maj 2012

lycly

henh01 skriver:

hvad hedder det der foto noget?

Jeg bruger disse:

PhotoCollage
Instagram
Photo Effects
Photobooth
Photos Wall
PicsArt
SBYCamera

De kan lave nogle rigtig fine ting ved billederne. Her er et par eksempler:

Anmeld

18. maj 2012

henh01

LuLy skriver:

Jeg bruger disse:

PhotoCollage
Instagram
Photo Effects
Photobooth
Photos Wall
PicsArt
SBYCamera

De kan lave nogle rigtig fine ting ved billederne. Her er et par eksempler:

hvilken en er bedst?

Anmeld

18. maj 2012

lycly

henh01 skriver:

hvilken en er bedst?

Hvis det bare er til at ændre lidt på farverne så er Photo Effects bedst. Fordi man ikke behøver at beskære billedet. Det skal man fx på instagram - men den har til gengæld også nogle fede effekter.

Hvis du skal lave collager, så er Photo Collage bedst Det er den jeg har brugt på det første billede jeg viste. Der kan man vælge forskellige baggrunde.

Anmeld

18. maj 2012

henh01

LuLy skriver:

Hvis det bare er til at ændre lidt på farverne så er Photo Effects bedst. Fordi man ikke behøver at beskære billedet. Det skal man fx på instagram - men den har til gengæld også nogle fede effekter.

Hvis du skal lave collager, så er Photo Collage bedst Det er den jeg har brugt på det første billede jeg viste. Der kan man vælge forskellige baggrunde.

hedder den ikke mere den der photo effekts? Kan ikke finde den. Hvordan ser billedet evt ud?

Anmeld

18. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
henh01 skriver:

Jeg har et løbeprogram det koster 18 kr, men er super godt til at komme i form på en måde der skåner kroppen.

Derudover har jeg fakta, rema, føtex og Rat on a snowboard (18 kr)

Hvad hedder det løbe program ? Hvis jeg må spørge 

Anmeld

18. maj 2012

lycly

henh01 skriver:

hedder den ikke mere den der photo effekts? Kan ikke finde den. Hvordan ser billedet evt ud?

Den hedder åbenbart fotoeffekter når man søger på photo effects. Billedet er et polaroid foto og en tryllestavs agtig ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.