I dag var min terminsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Tona

I dag var min terminsdag med vores lille skat som ikke klarede den. Vi mistede i uge 8 og jeg glemmer det bare aldrig. Det er så mærkeligt at der allerede er gået så lang tid siden. Livet er bare gået videre og vi har det godt, men hvor er det mærkeligt at vi skulle miste det lille barn...

Lille skat...mor og far vil altid savne dig og elske dig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

LR85

Kan godt forstå din sorg. 

Anmeld

18. maj 2012

L&V

Amandas-mor skriver:

I dag var min terminsdag med vores lille skat som ikke klarede den. Vi mistede i uge 8 og jeg glemmer det bare aldrig. Det er så mærkeligt at der allerede er gået så lang tid siden. Livet er bare gået videre og vi har det godt, men hvor er det mærkeligt at vi skulle miste det lille barn...

Anmeld

18. maj 2012

Muhmi

18. maj 2012

lycly

18. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Amandas-mor skriver:

Anmeld

18. maj 2012

Nettemor

18. maj 2012

2721

18. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Kan 100% godt følge din tankegang..
Jeg selv havde termin d. 8 maj og kan ikke forstå jeg kunne have siddet herhjemme med en lille en nu... Tiden er bare gået videre..

Anmeld

18. maj 2012

Tona

LR85 skriver:

Kan godt forstå din sorg. 

Tak  Det er dejligt at blive forstået. Der er mange som ikke rigtig forstår at det kan gøre så ondt når det er så tidligt man mister.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.