Bækkenbunds løsning, uden for graviditet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

aklejel

Hey, som overskriften siger, mit store problem er at jeg har haft ondt i hoften i 8 uger nu  Var ved lægen i onsdags og fik af vide at jeg har bækkenbunds løsning!!

Mit store problem er at jeg ikke er gravid, men havde bækkenbunds løsning i 2 graviditet, plus har fået 2 børn hurtigt efter hinanden, og jeg mener HURTIGT! Min sørste var 2 måneder da jeg blev gravid igen.

Men ville hører om der er andre der har prøvet det med bækkenbunds løsning uden for graviditet, og hvilken hjælp fik i ?

Hilsen AK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Tona

aklejel skriver:

Hey, som overskriften siger, mit store problem er at jeg har haft ondt i hoften i 8 uger nu  Var ved lægen i onsdags og fik af vide at jeg har bækkenbunds løsning!!

Mit store problem er at jeg ikke er gravid, men havde bækkenbunds løsning i 2 graviditet, plus har fået 2 børn hurtigt efter hinanden, og jeg mener HURTIGT! Min sørste var 2 måneder da jeg blev gravid igen.

Men ville hører om der er andre der har prøvet det med bækkenbunds løsning uden for graviditet, og hvilken hjælp fik i ?

Hilsen AK

http://baekkenloesning.dk/?pid=1

Prøv at se denne side. Der er så meget god info.

Jeg har kronisk bækkenløsning efter min graviditet og hvis du gerne vil vide noget er du velkommen til at skriver her i tråden eller pb til mig

Jeg får hjælp af fys og så har jeg lært en masse om hvordan jeg skal gebærde mig og hvilke bevægelser jeg skal undgå osv.

Man skal desværre være opmærksom på at mange læger, fysioterapeuter og kiropraktorer osv slet ikke har forstand på bækkenløsning og faktisk fejlbehandler. Derfor er man nødt til at selv læse om det og der er den ovenstående side den bedste info jeg har kunnet finde. Man kan også skrive til dem med spørgsmål.

Anmeld

18. maj 2012

aklejel

Amandas-mor skriver:

http://baekkenloesning.dk/?pid=1

Prøv at se denne side. Der er så meget god info.

Jeg har kronisk bækkenløsning efter min graviditet og hvis du gerne vil vide noget er du velkommen til at skriver her i tråden eller pb til mig

Jeg får hjælp af fys og så har jeg lært en masse om hvordan jeg skal gebærde mig og hvilke bevægelser jeg skal undgå osv.

Man skal desværre være opmærksom på at mange læger, fysioterapeuter og kiropraktorer osv slet ikke har forstand på bækkenløsning og faktisk fejlbehandler. Derfor er man nødt til at selv læse om det og der er den ovenstående side den bedste info jeg har kunnet finde. Man kan også skrive til dem med spørgsmål.

Det lyder godt, vil glæde mig til at kigge siden igennem

Ej, det lyder heller ikke rart :/ Men der er jo ikke så meget at gøre ved det, man kan jo ikke helt styre hvordan ens krop reagere på fødsler :/

Tænker os at det ikke er alt de kan vide om det, men er blevet henvist til en som har speciale i bækkenbunds løsning. Og jeg er en person som er for stolt af mig selv til at lade smerte påvirke mig, kan det godt være et problem når jeg skal på job. Vil helst ikke ha at de skal ta specielle hensyn til mig :/ Men nu må vi se hvad fys siger til det.

Men mange tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.