Hvad sker der når vi dør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

er der noget efter livet eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Dot D

Det kommer vel an på, hvad du tror på...

Jeg tror på noget "bagefter" og glæder mig til at "mødes" med min mor og mormor om mange år

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Ingen ved det før man er død

Men det er da lidt rart at tænke på, at det ikke er helt "slut", bare fordi man dør

Anmeld

19. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

er der noget efter livet eller ej?

Ja det tror jeg der er for det er altid noget trykt ved af man tror det ikke bare er slut
Jeg er også en af dem der tror på genfær, spøgelser eller hvad folk nu vil kalde dem og det bekræfter bare mig i af der er noget efter døden

Anmeld

19. maj 2012

FrkT

Ej altså.... der blev lige oprettet en debat om præcis det samme i går med en masse svar i....

Her:

https://www.baby.dk/debat/174496pi1/ordet-er-frit/hvad-sker-der-naar-vi-doer.aspx

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Ej altså.... der blev lige oprettet en debat om præcis det samme i går med en masse svar i....

Her:

https://www.baby.dk/debat/174496pi1/ordet-er-frit/hvad-sker-der-naar-vi-doer.aspx

den der var også en fejl, der skulle have været en afstemning som du burde kunne finde et sted

Anmeld

19. maj 2012

FrkT

Anonym skriver:

den der var også en fejl, der skulle have været en afstemning som du burde kunne finde et sted

Okay, med samme titel? Den vil jeg da se om jeg kan finde så 

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Okay, med samme titel? Den vil jeg da se om jeg kan finde så 

ja samme titel, og den er (selvfølgelig) under afstemninger

Anmeld

19. maj 2012

SjeBets

Nope, men det kommer jo helt an på hvad man tror på, og jeg personligt tror nej, vi dør og det er enden.  Og har det ok med at sådan er det. 

Anmeld

19. maj 2012

Fenja09

Jeg tror at vi alle sammen ses igen og det er faktisk vigtigt for mig, at have det i tankerne. Generelt tror jeg at mennesket har godt af at tro på noget - også andet end sig selv

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.