Anbefal rygsæk med brystspænde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Mussen2

Vi har lige været på besøg i børnehaven, hvor min datter starter til d. 1.
De sagde det var en god ide med en rygsæk til hende med brystspænde. Kan I anbefale en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Vi har lige været på besøg i børnehaven, hvor min datter starter til d. 1.
De sagde det var en god ide med en rygsæk til hende med brystspænde. Kan I anbefale en.

Häghlof er klart de bedste og altid dem vi anbefaler i den bhv jeg arbejder i

Anmeld

18. maj 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Häghlof er klart de bedste og altid dem vi anbefaler i den bhv jeg arbejder i

Mange tak. Det må være i en sportsbutik ikke?

Anmeld

18. maj 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Mange tak. Det må være i en sportsbutik ikke?

Jo det er så.. Den har så meget polstring i ryggen og støtte, de er virkelig super.. Men ta endelig dit barn med ned og prøve den så i ka se hva str i ska bruge

Anmeld

18. maj 2012

dorthemus

Haglofs er bedst jeg er skovpædagog og synes alle andre til børn er noget *biiiip* Har den selv.

Anmeld

18. maj 2012

Mussen2

Alltiders. Har I pædagoger andre Gode tips, hvilke madkasser er gode( tænker måske noget med mange rum?) hvilke hjemmesko, fast bund eller?

Anmeld

18. maj 2012

emsaroto

Ja jeg siger også Haglöfs
Du kan finde dem i sports butikker og spejdersport Jeg får 10% i spejdersport hvis det er  

Anmeld

18. maj 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Alltiders. Har I pædagoger andre Gode tips, hvilke madkasser er gode( tænker måske noget med mange rum?) hvilke hjemmesko, fast bund eller?

Madkasserne ska de bare ku åbne selv, det er det vigtigste syntes jeg, pak madderne ind i film så man kan se hva det er så behøver de ik pakke alle madder ud for at finde den med leverpostej Den sunde drikke dunk syntes jeg er fantastiske da de er til at gøre rene.. Hjemmesko med fast bund evt sandaler

Anmeld

18. maj 2012

dorthemus

Mussen2 skriver:

Jeg bryder mig ikke om de der metalmadkasser. De fylder for meget og er svære at rengøre. Og husk når dit barn skal på tur så put madpakken i en frysepose så skal barnet ikke gå og slæbe rundt på den når maden er spist. Kan bedst lide sutsko med en ordentlig pasform og fast skridsikker bund som barnet går sikkert og stabilt i

Anmeld

18. maj 2012

Mussen2

Mange tak for de super gode råd
Har selv kigget på denne madkasse.
http://paradisvej.com/product.asp?product=12903
God ide med film omkring. Det er jo noget jeg aldrig ville tænke på, men selvfølgelig en super ide. Det skal jo være nemt for barnet og se indbydende ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.