oplys mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Koen.

Hej piger

Første gang gik amningen i vasken med det samme så denne gang var jeg indstillet på at kæmpe en del mere

Det køre os godt nok, det gør ondt men det er okay. Må dog bruge suttebrikker pga sår

Men! Jeg er pyldret, tør knap spise noget af frygt for det skal påvirke Liams mave, så hjælp mig, er der noget bestemt der er no go at spise ovs?

Knus Tanja og Liam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

L&V

tanja. skriver:

Hej piger

Første gang gik amningen i vasken med det samme så denne gang var jeg indstillet på at kæmpe en del mere

Det køre os godt nok, det gør ondt men det er okay. Må dog bruge suttebrikker pga sår

Men! Jeg er pyldret, tør knap spise noget af frygt for det skal påvirke Liams mave, så hjælp mig, er der noget bestemt der er no go at spise ovs?

Knus Tanja og Liam

Jordbær, stærkmad, mad du selv ville få ondt i maven af også er æble juice os noget øv

Anmeld

18. maj 2012

mortilnoahogmelina

Chokolade og kakao var virkelig no go her ..

Så ved jeg jordbær og stærk mad heller ikk dur .
Men ellers ved ejg ikk lige noget ..

Anmeld

18. maj 2012

2721

Jeg tror meget det er alt med måde. Også gerne en masse sundt, der giver kroppen næring, da det er meget energi den bruger på at producere mælk
Jeg undgik, jordbær, kaffe, sodavand, alkoholl, og alt for stærk mad, men ellers spiste jeg som altid og Charlie led ikke af mavekneb

Anmeld

18. maj 2012

MariaJ

Det er meget forskelligt. Jeg spiste alt og oplevede aldrig problemer. Jeg tror nøglen er at prøve sig frem. Hvis det virker som om han får ondt i maven kan du jo prøve at udelade nogle af de ting, der er nævnt ovenfor. Jeg har tit hørt folk nævne jordbær og chokolade, men man behøver ikke at opleve problemer med nogen af delene. Jeg har aldrig spist så meget chokolade i mit liv som mens jeg var på barsel med Johanna, og her var det kun et problem for sidebenene .

Held og lykke med amningen. Håber det lykkes denne gang .

Anmeld

18. maj 2012

Tulle28

Du skal spise hvad du har lyst til - meget af det er myter. Børn af mødre i dele af verden, hvor de spiser meget stærk mad bliver jo også ammet:-)

Jeg kan varmt anbefale ammenet.dk, det er et forum hvor der sidder nogle hardcore ammere der kan rådgive dig om alt mellem himmel og jord (men selvfølgelig mest om amning;-))

Held og lykke med det:-)

Anmeld

18. maj 2012

christinak

tanja. skriver:

Hej piger

Knus Tanja og Liam

David har en meget sart mave så jeg drikker og spiser ikke chokolade, lakrids, sodavand, koffein, stærk mad, jordbær.

Anmeld

19. maj 2012

Koen.

Tusind tak for svar piger, må prøve mig lidt frem

Anmeld

19. maj 2012

Nettemor

Som hovedregel: Hvis du har spist det i din graviditet bør der ikke være problemer Så har han jo 'prøvet' det før

Og ellers er det de stærke ting med måde. Og du finder hurtigt ud af det. Fx var der ingenting når jeg spiste hvidløg, chilli, karry, mørk chokolade og jordbær som folk ellers advarer mod. Men han fik ondt i maven hvis jeg fik noget med paprika

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.