Æltesten bliver ik negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Helloo

Hej piger!

Havde min første positive æltest den 12, og siden da blev den "mindre" positiv, men stadig positiv! Og nu idag stadig positiv men bragende?

De begge er fra idag, den med hvid baggrund er fra 5 min efter, også så den meget mere tydlig efter 10-12 min (den er mere tydlig i virkeligheden, mit kamara er bare dårlig)

Håber i kan hjælpe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

BigHope13

Har ikke forstand på æl test men opper den lige for dig

Anmeld

18. maj 2012

Muffinmus

nogles æl teste er jo positive en hel uge....det gør ingen forskel på hvornår der er æl jo, da det ALTID kun er den første positive æl test man skal gå efter, den andre du har atget er bare spild da de jo ikke viser hvornår du har æl, men bare at du har en stigning i dit LH:-)

Anmeld

18. maj 2012

FrkT

Nogle tester positiv på ÆL-test som normalt 1-2 dage før de har ÆL, og derefter bliver den så negativ eller mindre positiv, men hvis den så bliver positiv igen, så kan det sagtens være fordi man er blevet gravid..... så jeg ville nok være tålmodig, og så tage en graviditetstest når du rammer mensdag, hvis ikke mens er dukket op 

Anmeld

18. maj 2012

Masig

Louise17 skriver:

Hej piger!

Havde min første positive æltest den 12, og siden da blev den "mindre" positiv, men stadig positiv! Og nu idag stadig positiv men bragende?

De begge er fra idag, den med hvid baggrund er fra 5 min efter, også så den meget mere tydlig efter 10-12 min (den er mere tydlig i virkeligheden, mit kamara er bare dårlig)

Håber i kan hjælpe 

Du ved godt at en ÆL test først er positiv når begge streger er lige tydelige eller teststregen er mere tydelig end kontrolstregen, ikk????

Anmeld

18. maj 2012

Helloo

Masig skriver:

Du ved godt at en ÆL test først er positiv når begge streger er lige tydelige eller teststregen er mere tydelig end kontrolstregen, ikk????

Tak for svarende piger :-)

Og jo det er jeg udemærket klart over 

Anmeld

18. maj 2012

Masig

Louise17 skriver:

Tak for svarende piger :-)

Og jo det er jeg udemærket klart over 

Ok, skulle bare lige høre, er der nemlig mange der ikke ved... Så kunne jo være der svaret lå gemt

Anmeld

18. maj 2012

Helloo

Masig skriver:

Ok, skulle bare lige høre, er der nemlig mange der ikke ved... Så kunne jo være der svaret lå gemt

Ja det kunne det jo. Men stregen der meget tydligere end den anden

Anmeld

19. maj 2012

Masig

Louise17 skriver:

Ja det kunne det jo. Men stregen der meget tydligere end den anden

Tja så er det lidt underligt, men måske du har 2x ÆL i denne cyklus... Det sker vist en sjælden gang imellem...

Anmeld

19. maj 2012

Helloo

Masig skriver:

Tja så er det lidt underligt, men måske du har 2x ÆL i denne cyklus... Det sker vist en sjælden gang imellem...

Tja måske men du skal i hvert fald have tak for hjælpen :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.