Hun vender det hvide ud af øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.381 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

bvk

Min datter på 10 måndeder er begyndt at vende det hvide ud af øjnene, når hun er blevet fotograferet, det virker som en reaktion på blitz, er der andre der har prøvet det? Hun leger altid videre bagefter, så det virker ikke til at genere hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Clisolka

bvk skriver:

Min datter på 10 måndeder er begyndt at vende det hvide ud af øjnene, når hun er blevet fotograferet, det virker som en reaktion på blitz, er der andre der har prøvet det? Hun leger altid videre bagefter, så det virker ikke til at genere hende..

Det har jeg ikke oplevet - har du evt. nævnt det for en læge?

Anmeld

19. maj 2012

Muhmi

bvk skriver:

Min første tanke når du skriver det har noget blitz at gøre er, epilepsi... Måske du skulle nævne det overfor en læge... Epilepsianfald kan godt være små og næsten ubetydelige, men derfor er der jo ingen grund til at gå udiagnostiseret rundt

Anmeld

20. maj 2012

bvk

Tak for svar, kunne også selv frygte det er noget epilepsi, så vi må hellere få besøgt en læge

Anmeld

20. maj 2012

banana3

Muhmi skriver:

Min første tanke når du skriver det har noget blitz at gøre er, epilepsi... Måske du skulle nævne det overfor en læge... Epilepsianfald kan godt være små og næsten ubetydelige, men derfor er der jo ingen grund til at gå udiagnostiseret rundt

også min første tanke..

Anmeld

20. maj 2012

ano14316

Muhmi skriver:

også min tanke..

nok en rigtig god ide at få det tjekket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.