Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken Christiansen skriver: hej og tak nej jeg betaler ikke selv for operationen. jeg er blevet henvist af min egen læge til en forundersøgelse og blev så godkendt, skal bare lige have tabt de sidste 2 kg prøv at snakke med din læge om det hvis du også er plaget af det, min er temmelig meget i vejen men man bliver ikke godkendt til operationen før ens bmi er under 25. jeg er 165 høj og vejer pt 70 kg, og skal veje 68 kg så er min bmi på 24,90
hej og tak nej jeg betaler ikke selv for operationen. jeg er blevet henvist af min egen læge til en forundersøgelse og blev så godkendt, skal bare lige have tabt de sidste 2 kg
prøv at snakke med din læge om det hvis du også er plaget af det, min er temmelig meget i vejen
men man bliver ikke godkendt til operationen før ens bmi er under 25. jeg er 165 høj og vejer pt 70 kg, og skal veje 68 kg så er min bmi på 24,90
så bliver det ikke foreløbigt for ifølge min bmi er jeg svært overvægtig sådan ser jeg ud nu og ifølge mit bmi skal jeg tabe 20 kg endnu for at være normalvægtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kiwilouise skriver: så bliver det ikke foreløbigt for ifølge min bmi er jeg svært overvægtig sådan ser jeg ud nu og ifølge mit bmi skal jeg tabe 20 kg endnu for at være normalvægtig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128