HJÆLP! hvor tæt på 2 operationer ligge op af hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

kiwilouise

Frøken Christiansen skriver:

hej og tak  nej jeg betaler ikke selv for operationen. jeg er blevet henvist af min egen læge til en forundersøgelse og blev så godkendt, skal bare lige have tabt de sidste 2 kg

prøv at snakke med din læge om det hvis du også er plaget af det, min er temmelig meget i vejen

men man bliver ikke godkendt til operationen før ens bmi er under 25. jeg er 165 høj og vejer pt 70 kg, og skal veje 68 kg så er min bmi på 24,90

så bliver det ikke foreløbigt for ifølge min bmi er jeg svært overvægtig  sådan ser jeg ud nu og ifølge mit bmi skal jeg tabe 20 kg endnu for at være normalvægtig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

bobbles

kiwilouise skriver:

så bliver det ikke foreløbigt for ifølge min bmi er jeg svært overvægtig  sådan ser jeg ud nu og ifølge mit bmi skal jeg tabe 20 kg endnu for at være normalvægtig

Ja så er der lidt vej endnu :-)

Anmeld

18. maj 2012

norenberg

kiwilouise skriver:

Det et individuelt med den bmi og alt efter sygehus i esbjerg skal jeg bare være under en bmi på 30 og aalborg en bmi på 25 og aå ser de ogaå på hvor meget man har tabt og hvor meget det hænger

Anmeld

18. maj 2012

norenberg

Ved at der mellem 2 plastik kirugiske operationer skal være 6 mdr mellem men ved ikke om det er der samme i dit tilfælde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.