HJælp til mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en søn på 2.2 år, som simpelthend nægter og spise

På en hel dag spiser han 2 skeér grød til morgenmad og måske 2 rugbrødshapser til frokost, og aftensmad måske 3 til 5 skeér mad...

Det har nu stået på i en månede, det er godt nok ikke meget mad. Ved godt det er perioder de har meeeen, syntes nu det er overdrevet at han ikke spiser mere på et døgn....hvilket så os resulterer i, at han vågner 6 til 8 gange om natten

Men er der nogen som har forslag til noget morgenmad, frokost og aftensmad, som de kære små selv kan side med, som ikke sviner for meget, og som er nemt for dem og spise??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Jeg har en søn på 2.2 år, som simpelthend nægter og spise

På en hel dag spiser han 2 skeér grød til morgenmad og måske 2 rugbrødshapser til frokost, og aftensmad måske 3 til 5 skeér mad...

Det har nu stået på i en månede, det er godt nok ikke meget mad. Ved godt det er perioder de har meeeen, syntes nu det er overdrevet at han ikke spiser mere på et døgn....hvilket så os resulterer i, at han vågner 6 til 8 gange om natten

Men er der nogen som har forslag til noget morgenmad, frokost og aftensmad, som de kære små selv kan side med, som ikke sviner for meget, og som er nemt for dem og spise??

Inde på samvirke.dk under sundhed. Er der en masse artikler om det med mad og børn. Kan desværre ikke vedhæfte siden på min mobil
Men synes der er mange gode der inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.