Så meget mave syre/sure opstød den sidste halvanden uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Anonym trådstarter

Den sidste halvanden uge har jeg været præget af meget mave syre/sure opstød og kvalme. Jeg lider normalt ikke af det og spiser sundt og varieret og flere gange dagligt. - gu ved om jeg er gravid . Udover syren har jeg kvalme igennem hele dagen og ømme bryster og en murren og jag i underlivet. - syren kommer kun om aftenen. Også er jeg meget mere træt end normalt - så træt at jeg ikke kan klare en arbejdsdag på 6 timer uden at falde i søvn . Ups. Jeg har test dag i starten af næste uge og indtil videre tester jeg negativ - tror jeg ihvertfald selvom jeg sys at kan se en meget utydelig rød streg på testen. . Men ja, hvordan havde i det op til test dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså hold så op med at teste før tid! Da jeg blev gravid denne gang, led jeg nærmest af halsbrand fra æget satte sig fast og træthed, gør det stadig her i uge 33! Tror bare nogen ka mærke det hurtigere end andre. Når det så er sagt, så siger jeg det lige igen: lad vær med at teste igen, før efter test dag! Vh stine

Anmeld

18. maj 2012

crille

Lyder til at du bestemt ønsker at blive gravid, så jeg krydser da for at den er der.. Og kan godt forstå at det er svært at lade være med at teste, men bakker op om Stine.. Dont Nogen kan nemlig mærke det med det samme, men rigtig mange får symptomer af håb alene og det er selvpineri.. 

Håber den næste tid går hurtigt, til du når testdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.