Hvor meget påvirker det kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

grinny

Hvis man er overvægtig? 

Jeg har tabt mig, men er stadig overvægtig. Er selvfølgelig stadig igang med at tabe mig, men nu blev jeg lige nysgerrig

Hvor meget gør det ved kroppen? Jeg kan kun læse mig frem til at overvægt kan påvirke cyklussen og ÆL, men hvis det nu ikke påvirker hverken cyklus eller ÆL, hvad påvirker det så?

Tjaa, bare en undren fra mig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Flowers

grinny skriver:

Hvis man er overvægtig? 

Jeg har tabt mig, men er stadig overvægtig. Er selvfølgelig stadig igang med at tabe mig, men nu blev jeg lige nysgerrig

Hvor meget gør det ved kroppen? Jeg kan kun læse mig frem til at overvægt kan påvirke cyklussen og ÆL, men hvis det nu ikke påvirker hverken cyklus eller ÆL, hvad påvirker det så?

Tjaa, bare en undren fra mig   

Hejsa, ja det er svært at sige Altså fedtvævet kan gå ind og påvirke hormonsystemet, fordi det omdanner de hormoner, der skal bruges til graviditet, hvilket medfører forstyrret ÆL og mens... Derudover er der også større abortrisiko, hvis man endeligt bliver gravid, netop pga det med hormonerne. Men her en en tråd om nogenlunde det samme, og er vidt forskelligt, hvilke prob. folk har

http://dindebat.dk/graviditet-foedsel/775471-svaere-blive-gravid-ved-overvaegt.html

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.