Hvor meget påvirker det kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

grinny

Hvis man er overvægtig? 

Jeg har tabt mig, men er stadig overvægtig. Er selvfølgelig stadig igang med at tabe mig, men nu blev jeg lige nysgerrig

Hvor meget gør det ved kroppen? Jeg kan kun læse mig frem til at overvægt kan påvirke cyklussen og ÆL, men hvis det nu ikke påvirker hverken cyklus eller ÆL, hvad påvirker det så?

Tjaa, bare en undren fra mig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

OktoberMor

Jeg tror nu ikke helt på alt det pladder med overvægtig osv.. 

Hvis man er ekstrem overvægtig så kan jeg godt se der er noget om det, men hvis man kun er en smule overvægtig så kan jeg ikke se det skal påvirke noget. Jeg fik også afvide at hvis man var lidt overvægtig så kunne man have sværere ved at blive gravid, men tror der er så mange andre faktorer der spiller ind også. Self er man udsat for flere sygdomme, som er livsfarlige når man er overvægtig..

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

grinny skriver:

Hvis man er overvægtig? 

Jeg har tabt mig, men er stadig overvægtig. Er selvfølgelig stadig igang med at tabe mig, men nu blev jeg lige nysgerrig

Hvor meget gør det ved kroppen? Jeg kan kun læse mig frem til at overvægt kan påvirke cyklussen og ÆL, men hvis det nu ikke påvirker hverken cyklus eller ÆL, hvad påvirker det så?

Tjaa, bare en undren fra mig   

for mig var det alfa omega om jeg tabte mig (har pco). Og pcoen bliver formindsket jo mere normalvægtig man er .. tror det er meget individuelt fra krop til krop. 

Jeg tabte mig 12 kg og blev gravid, jeg var dog ikke helt normalvægtig endnu. Jeg tror at dem der er overvægtige og har svært ved at blive gravide har godt af at tabe sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.