Anonym skriver:
Jeg er gravid med vores første barn, og vi blev gift for 2 år siden og har kendt hinanden i godt 3 år nu, men jeg har aldrig brudt mig om at han kiggede på andre piger imens vi var ude sammen, han kan gøre det når han er uden mig derude selvom jeg håber han ikke gør det, men i det mindste have lidt respekt for min skyld.
Jeg synes jeg bliver ramt hårdt på det når han stiger på piger og det er de der pæne tynde piger, ikke fordi buttede piger er noget forkert men har lagt mærke til hvad han kigger på, og det irritere mig da jeg selv er gravid og plus er ikke spor slank er buttet. Så føler mig ret usexet. Har diskuteret med ham om det, og i dag gjorde han det igen, han kiggede endda flere gange på den samme pige! Jeg er så såret og han ved det gør mig ondt. Men alligevel gør han det. Hvad skal jeg dog stille op, brænder indvendig af såre og vrede
du skal nok hellere venne det om og tænke, det kan godt være han kikker på dem, men det er MIG han tager hjem med når det kommer til stykket..
alle fyre kikker på andre piger og man ser det eller ej, det er en ting der er svær at tage fra dem, og jeg syndes måske også det er forkert at prøve..
jeg har alle dage været MEGET jealux, men min nuværende kæreste er ikke som dem jeg har været sammen med før, han er ærlig, sig ALTID sin mening, og liggr absolut ikke skjul på at han kikker på andre..
dette har gjordt mig jealux mange gange men har også lært at selv om han kikker og måske os savler lidt over de andre piger så er det stadig mig han kommer hjem til, mig han har sex med og MIG han venter barn med!
syndes langt fra jeg har den perfekte krop og har heller ikke det han kikker på på gaden men alligevel er det mig han går hjem med..
sorry den blev lidt lang men håber du forstår hvor jeg vil hen med det her
Anmeld