Musse21 skriver:
Vi skal afted på tirsdag for at lære at tage de forskellige sprøjter og få start dato for IUI
Det er jo selvfølgelig rigtig dejligt at vi er kommet her til.
Men får en mærkelig fornemmelse i maven. Er så nervøs for hvad der skal ske? Hvordan det kommer til at gå? hvordan kommer jeg til at reagere på det? Der er så mange spørgsmål der er begyndt at poppe op.
Et spørgsmål vi fik afvide vi skulle tænke over da vi startede er også dukket op. Noget jeg slet ikke havde overvejdet for da jeg selvfølgelig regner med at vi nok skal blive gravide.
Men hvad hvis det ikke lykkedes? Hvad vil vi så? Snakkede med kæresten om det. Han stejler helt, og siger jamen så er det ikke meningen vi skal have børn. Der blev jeg knust for selvfølelig skal jeg have børn på den ene eller den anden måde. Kunne ikke forstille mig mit liv uden børn men bestemt heller ikke uden min kæreste. 
Kan mærke at følelserne løber af med mig i de her dage. 
Jeg tror nogle mænd har lidt svært ved at forholde sig til hvis det evt ikke kan være deres egen sæd der skal bruges.
Min kæreste er heller ikke meget for tanken hvis det ikke kan blive hans, men vi har bare valgt at udskyde det til hvis det bliver aktuelt.
For jeg har det som dig jeg VIL være gravid og især når det ikke er mig der fejler noget, men
for at det lykkes med hans og der evt er en masse ekstra æg til frys så man kan få nr 2 med i købet 
Det er bare noget de siger første gang man er til samtale.
jeg starter op på næsespray på onsdag for 2. gang så vi håber det er denne gang det lykkedes for os.
Jeg var også mega nervøs første gang og jo tættere man kom på en ny ting i forløbet sad følelserne helt uden på.
men man vænner sig til det hele med indsprøjtninger. Det er da ikke sjovt men det er ikke noget der gør videre ondt, mest spænder lidt når væsken er sprøjtet ind.
Jeg prøvede forsitigtig at stikke og hvis det ned meget prøved jeg et andet sted og så hjalp det. Synes huden var mere følsom nogle steder end andre.
Men så snart man har overvundet sig sin første sprøjte og usker at holde uden for enden af den så man ikke skal flytte fingerne mere end nødvendigt for at trykke væsken ind så går det nemt.
Man får noget ondt i maven op til æg udtagning, da ens æggestokke svulmer om, men det er jo det hele værd efter følgende 
Det jeg var mest nervøs for var da jeg skulle have taget æg ud. Der kunne jeg slet ikke styre mine tåre, men var jo også lidt dopet da jeg dag og ventede i venteværelset. Men da jeg først komind og de gim i gang var det slet ikke slemt, så bagefter tænker man bare Nå var det det.
Men det er også bare mere det at det lige pludelig kommer tætter på med ens drømme projekt.
Jeg ved ikke om du skal på crinone? den der gele?? men den kan altså give en masse graviditets symptomer som meget spændt og opsvulmet bryster. Så det er ikke altid et tegn på graviditet.
Jeg ved ikke lige helt prøcis hvad IUI er men vi er selv i ICSI behandling hvor de tager et æg og en sædcelle og sætter sammen, da kvaliteten er rigtig ringe.
Du er meget velkommen til at skrive til mig hvis der er noget

du får lige dem med på vejen