Symptomer ugen op til test dag ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Åhhh ved sku ikke om den er der denne gang.
Sidste måned fik jeg VILDE niv, jag og murren i underlivet ugen op til mens, som dukkede op en dag for tidligt

Denne gang er det lidt det samme, bare i en mildere grad, plus jeg er monster øm i lænden...
åhhh håbe håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Risen

Anonym skriver:

Sidste måned fik jeg VILDE niv, jag og murren i underlivet ugen op til mens, som dukkede op en dag for tidligt

Denne gang er det lidt det samme, bare i en mildere grad, plus jeg er monster øm i lænden...
åhhh håbe håbe

Jeg håber og krydser for dig!  Men vil også være en lyseslukker og sige, at det meget ofte kan være fordi man tænker over det. Faktisk synes jeg mange af de symptomer jeg har op til mens, minder utroligt meget om graviditet. Men jeg ønsker jer alt held og lykke, og håber at den er god nok 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Jeg håber og krydser for dig!  Men vil også være en lyseslukker og sige, at det meget ofte kan være fordi man tænker over det. Faktisk synes jeg mange af de symptomer jeg har op til mens, minder utroligt meget om graviditet. Men jeg ønsker jer alt held og lykke, og håber at den er god nok 

Mange mange tak!!!
Første gang havde jeg ingen symptomer, og var jo grøn i faget, hvor imod denne gang overanalysere man alt fordi man ved hvad der kommer ud af det

Anmeld

17. maj 2012

LauraL

Anonym skriver:

åhhh håbe håbe

Krydser fingre for dig.... Jeg var gravid i dec, som desværre endte i en SA, men ugen op til testdag var jeg meget øm i lænden.... Så håber du er gravid...... 

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

LauraL skriver:

sysyb

Krydser fingre for dig.... Jeg var gravid i dec, som desværre endte i en SA, men ugen op til testdag var jeg meget øm i lænden.... Så håber du er gravid...... 

Åhh jeg håber det virkeligt! Men synes min krop er svær at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.