Kan man få hjælp selvom man har født et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi har nu prøvet i lidt over et år, og jeg er blevet gravid faktisk 2 gange, men har mistet hver gang. Vi knokler på at blive gravide, men det sker bare ikke. En bekendt, fortalte mig at selvom vi har et barn i forvejen, har vi lige så meget ret til hjælp til inseminitation som alle andre. Jeg skulle blot kontakte min længe. Jeg kan dog ikke lade være med at forholde mig en smule skeptisk til dette. Så ved I kære kvinder om dette? - Og synes i egentlig det ville være fair?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Mutti2B

Selvfølgelig kan du få hjælp, men I skal bare selv betale for det når det jeres barn nummer 2

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Selvfølgelig kan du få hjælp, men I skal bare selv betale for det når det jeres barn nummer 2

Åh okay. Gælder det for alle, uanset diagnoser? - Og ved du noget om hvad det koster? 

Anmeld

17. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Åh okay. Gælder det for alle, uanset diagnoser? - Og ved du noget om hvad det koster? 

Så meget er jeg ikke inde i det, men ved at min veninde som har endomentriose selv skal betale. Mener de giver ca. 50.000 for 3 forsøg ivf

Anmeld

17. maj 2012

pussekat

Anonym skriver:

Vi har nu prøvet i lidt over et år, og jeg er blevet gravid faktisk 2 gange, men har mistet hver gang. Vi knokler på at blive gravide, men det sker bare ikke. En bekendt, fortalte mig at selvom vi har et barn i forvejen, har vi lige så meget ret til hjælp til inseminitation som alle andre. Jeg skulle blot kontakte min længe. Jeg kan dog ikke lade være med at forholde mig en smule skeptisk til dette. Så ved I kære kvinder om dette? - Og synes i egentlig det ville være fair?

i kan ikke får hjælp til barn nr 2 i det off i skal selv betalt for det og pris er fra ca 45000 til 52000 kr for ivf el isci  mange penge

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Så meget er jeg ikke inde i det, men ved at min veninde som har endomentriose selv skal betale. Mener de giver ca. 50.000 for 3 forsøg ivf

Det var da vanvittigt dyrt..  - Nok ikke lige inden for det næste år det sker så. Vi må håbe på lidt hjælp andre steder fra så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.