Andre med børn der bare vågner MANGE gange og er tørstige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

K&S

Anonym skriver:

Sådan virker det også på vores datter. Hun hælder bare hele glasset ned, kalder efter 5 min og hælder endnu et halvt eller helt glas ned. Bliver overrasket hver gang, når hun lige tømmer sådan et glas.

Håber bare at det er en periode, og ikke en ny sjov vane hun har fået sig! 

Jeg tror, det var blevet en dårlig vane herhjemme, men det forsvandt heldigvis af sig selv igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

De sidste 3 dage, har vores datter som ellers bare altid har lagt sig til at sove, når hun er blevet puttet, vågnet mellem 22-23 og ligget og kaldt på en tår vand. Når en af os så har været inde og give hende en tår at drikke, hvor hun faktisk drikker næsten hele koppen. Så går der et sted mellem 5-7 min, så kalder hun igen, og sådan fortsætter det i en time til halvanden.  I aftes, måtte jeg tage hende med en i min seng, da ingen af os orkede at blive ved med at rejse os for at gå derind.

Hun er slet ikke ked af det, bare rigtig tørstig. Hendes værelse er helt fint tempereret, og hun sover kun i undertøj, og er på ingen måde svedig eller for varm når vi går derind? hmmm... Er der andre der har børn der bare vågner konstant for tiden og er tørstige?

Jeg håber godt nok det bare er en periode, for gud hvor er det irriterende at rejse sig konstant, midt i ens egen søvn! 

Silas gjorde det også i en længere periode.

Men nu har han en drikkeflaske (sådan en han skal 'bide' i for at få vand ud) med i seng, så nu klare han det selv

Det fungere rigtig godt med sådan en flaske, for så kan mor og far nemlig også få noget søvn

Silas er 16½ måned gammel.

Anmeld

18. maj 2012

Humanincubator

Tisser hun meget?

Jeg ville ringe til min læge, når det er en pludselig ændring, da tørst kan være et tegn på diabetes.

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Tisser hun meget?

Jeg ville ringe til min læge, når det er en pludselig ændring, da tørst kan være et tegn på diabetes.

Hun tisser hverken mere eller mindre så og sige. Altså selvfølgelig er hendes ble lidt tungere om morgenen, men tanken om diabetes har sørme da ikke strejfet mig.... hmm!

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Silas gjorde det også i en længere periode.

Men nu har han en drikkeflaske (sådan en han skal 'bide' i for at få vand ud) med i seng, så nu klare han det selv

Det fungere rigtig godt med sådan en flaske, for så kan mor og far nemlig også få noget søvn

Silas er 16½ måned gammel.

Min datter har også en drikkekop som man skal suge på kanten, for at der kommer noget ud. men hun gider absolut ikke at tage den, eller lede efter den i mørke, selvom den står på det samme sted! 

Håber snart det hele vender tilbage til normalen! 

Anmeld

18. maj 2012

trunte24

Anonym skriver:

De sidste 3 dage, har vores datter som ellers bare altid har lagt sig til at sove, når hun er blevet puttet, vågnet mellem 22-23 og ligget og kaldt på en tår vand. Når en af os så har været inde og give hende en tår at drikke, hvor hun faktisk drikker næsten hele koppen. Så går der et sted mellem 5-7 min, så kalder hun igen, og sådan fortsætter det i en time til halvanden.  I aftes, måtte jeg tage hende med en i min seng, da ingen af os orkede at blive ved med at rejse os for at gå derind.

Hun er slet ikke ked af det, bare rigtig tørstig. Hendes værelse er helt fint tempereret, og hun sover kun i undertøj, og er på ingen måde svedig eller for varm når vi går derind? hmmm... Er der andre der har børn der bare vågner konstant for tiden og er tørstige?

Jeg håber godt nok det bare er en periode, for gud hvor er det irriterende at rejse sig konstant, midt i ens egen søvn! 

Sådan er periode er vi også inde i her hjemme. Jeg tror det 100% handler om tryghed her.

Men hvis det ikke er din fornemmelse, at det er det, det drejer sig om ved jer, kunne i måske prøve at tilbyde mere at drikke i løbet af dagen i en periode?

- Line

Anmeld

18. maj 2012

Frk. Himmelblå

Humanincubator skriver:

Tisser hun meget?

Var også min umiddelbare tanke...

Anmeld

18. maj 2012

PernilleogLouis

Frk. Himmelblå skriver:

Var også min umiddelbare tanke...

også min tanke - havde det også selv sådan da jeg fik diabetes - hvis det forsætter ville jeg i hvert fald få det tjekket

Anmeld

18. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

også min tanke - havde det også selv sådan da jeg fik diabetes - hvis det forsætter ville jeg i hvert fald få det tjekket

Nu har jeg ikke en fis forstand på diabetes og symptomer. Men burde hun ikke ha andre tegn, og ville hun ikke ogsp være mere tørstig om dagen? Hun bliver tilbudt væske i løbet af dagen, men der har hun ikke lyst til mere end normalt?

Anmeld

18. maj 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke en fis forstand på diabetes og symptomer. Men burde hun ikke ha andre tegn, og ville hun ikke ogsp være mere tørstig om dagen? Hun bliver tilbudt væske i løbet af dagen, men der har hun ikke lyst til mere end normalt?

Jo hun meget tørstig - jeg var det især om natten - ekstra træt er også et symptom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.