Så flyttede der en ny en ind hos os idag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
54 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Mira0911

Hun kan heldigvis bo udenfor året rundt....  Det kan hun sagtens tåle og kommer ikke til at pive over det....  

Jeg er allerede rigtig glad for hende og har brugt meget tid med hende i eftermiddags... Vi skulle lære hinanden at kende og det gik meget godt... 

Jeg har glædet mig hele ugen til at få hende hjem... Bare efter en times snakken er jeg blevet helt høj af hende.... 

Hun er rigtig smuk og fin og fejler faktisk ikke noget som sådan... Andet end en lille "fejl" på bagdelen, det kan jeg nu sagtens leve med... 

Glæder mig til at tilbringe mange dage, timer, minutter og sekunder med hende.... 

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder af hende.... 

Bær over mig med, billederne blev ikke så gode.... 

Her er hun så..... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Miss Church

17. maj 2012

Hvem?

Mira0911 skriver:

Hun kan heldigvis bo udenfor året rundt....  Det kan hun sagtens tåle og kommer ikke til at pive over det....  

Jeg er allerede rigtig glad for hende og har brugt meget tid med hende i eftermiddags... Vi skulle lære hinanden at kende og det gik meget godt... 

Jeg har glædet mig hele ugen til at få hende hjem... Bare efter en times snakken er jeg blevet helt høj af hende.... 

Hun er rigtig smuk og fin og fejler faktisk ikke noget som sådan... Andet end en lille "fejl" på bagdelen, det kan jeg nu sagtens leve med... 

Glæder mig til at tilbringe mange dage, timer, minutter og sekunder med hende.... 

I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder af hende.... 

Bær over mig med, billederne blev ikke så gode.... 

Her er hun så..... 

WeeeHuuuu... En Fiat Punto - det var mit allerførste bil, da jeg blev 18 og fik kortet - skøn bil

Tillykke

Anmeld

17. maj 2012

BigHope13

nej hvor FIN
Stort tillykke med den

Anmeld

17. maj 2012

Mira0911

Miss Church skriver:

Anmeld

17. maj 2012

Mira0911

Hvem? skriver:

WeeeHuuuu... En Fiat Punto - det var mit allerførste bil, da jeg blev 18 og fik kortet - skøn bil

Tillykke

Jeps... Jeg skulle gerne have kortet i næste måned engang, starten af Juli... Så glæder mig så meget til at komme ud køre i den... 

Da kæresten havde hentet den idag, parkerede han den ude foran vores lejlighed, og spurgte så "Så køre du den selv lige om på parkerings pladsen ikk?" Naaaaarj det turde jeg ikke... 

Men har da startet bilen og slukket den, tjekket hende ud... 

Det eneste der er gal med hende er en rustplet på bagklappen ved låsen... 

Anmeld

17. maj 2012

Mira0911

BigBabyWish12 skriver:

nej hvor FIN
Stort tillykke med den

Tusind tak.... 

Anmeld

17. maj 2012

Noneother

Ååh. Husker godt hvor skønt det var at få kørekort og min første bil

Det giver bare en dejlig følelse af frihed. Specielt når man har børn, man skal fragte rundt.

Den skal du nok blive rigtig glad for. -og håber så at du har mere held med din, end jeg har haft med min. Selvom vi nu tæller 4 måneder uden en tur hos mekanikeren.

Anmeld

17. maj 2012

Mira0911

Noneother skriver:

Ååh. Husker godt hvor skønt det var at få kørekort og min første bil

Det giver bare en dejlig følelse af frihed. Specielt når man har børn, man skal fragte rundt.

Den skal du nok blive rigtig glad for. -og håber så at du har mere held med din, end jeg har haft med min. Selvom vi nu tæller 4 måneder uden en tur hos mekanikeren.

Ja, håber ikke der er problemer den, den har lige været med mekaniker og fået den helt store tur, undervognsbehandling osv... Nysynet endda... 

Jeg krydser for at du ikke skal afsted mere med din... 

Er super glad for det er en 5 dørs mht. tøserne og autostole... 

Jeg glæder mig så meget til jeg må køre i den... Den store af tøserne er allerede begyndt hver dag og sige "Mor du henter mig idag ikk?" "Mor du skal køre mig idag ikk?".... I starten var hun meget i mod det, hvor hun sagde at det kun var far der måtte køre bilen, hvis jeg skulle noget så kunne jeg cykle... 

Anmeld

17. maj 2012

Hvem?

Mira0911 skriver:

Jeps... Jeg skulle gerne have kortet i næste måned engang, starten af Juli... Så glæder mig så meget til at komme ud køre i den... 

Da kæresten havde hentet den idag, parkerede han den ude foran vores lejlighed, og spurgte så "Så køre du den selv lige om på parkerings pladsen ikk?" Naaaaarj det turde jeg ikke... 

Men har da startet bilen og slukket den, tjekket hende ud... 

Det eneste der er gal med hende er en rustplet på bagklappen ved låsen... 

Ha, nej - men bare rolig, du ska nok bli glad for den

Og rustpletter - det har alle biler ved medmindre de er nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.