Her ville jeg lige melde os ind :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Nolle

Idag bliver min søn 1 år 

Idag er det et år siden min lille baby ankom, han han kom til bruget han en str 50 og nu bruger han str 86. Han er ved at blive en voksen mand. Husker det som det var i går at jeg lå i et vandbad, og fødte den dejligeset dreng. 
Devsærre kom han ind i sit første år med lungebetændelse, øjenbetændelse og snottet. Men han tog det så flot, dagen gik med lege. Vi holdt hans fødselsdag allligevel, og MØJ hvor han bare hygget sig, med alle de nye gaver.

Så hej til alle jer der har tumlinger, (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Dot D

Stort tillykke med ham, og jeg håber, han har fået det bedre

Kender godt den der fornemmelse, jeg synes også, at det var i går, jeg fik vores guldklumper, men neeeeej, det er 7 og 4 år siden

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Stort tillykke med din lille tumling :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Tona

Nolle skriver:

Idag bliver min søn 1 år 

Idag er det et år siden min lille baby ankom, han han kom til bruget han en str 50 og nu bruger han str 86. Han er ved at blive en voksen mand. Husker det som det var i går at jeg lå i et vandbad, og fødte den dejligeset dreng. 
Devsærre kom han ind i sit første år med lungebetændelse, øjenbetændelse og snottet. Men han tog det så flot, dagen gik med lege. Vi holdt hans fødselsdag allligevel, og MØJ hvor han bare hygget sig, med alle de nye gaver.

Så hej til alle jer der har tumlinger, (:

Tillykke med knægten    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.