Hvordan kommer man vidre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Min mand har lige indrømmet overfor mig at han til daglig-dag stortset hver dag, at han har løjet for mig, om store som små ting.

- Han siger selv det ikke er min skyld, og at jeg ikke har fortjent det... Men hvorfor lyver han så i hverdagen, flere gange om dagen?

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

An&Jo

hvordan man kommer videre?? Det ved jeg ikke, jeg kunne ikke leve med en mand der løj for mig hver eneste dag..

Der skal opbygges en helt ny tillid imellem jer og det kommer til at tage lang tid, og du vil sikekrt konstant være bange og mistroisk overfor ham, for lyver han nu igen??

Jeg ved at ved mig ville det køre mig ned psykisk, jeg ville ikke kunne klare alt den negative stemning det kan medføre..

Men kram til dig, og håber du finder ud af det..

Anmeld

17. maj 2012

mafalck

Jeg stod i samme situation den gang jeg var gravid med min datter, at den "kæreste" jeg havde løj for mig og det var også om alt.. Da jeg var 4 mdr henne fandt jeg ud af at han havde en anden som også var gravid ,, jeg afbrød kontankten til ham og den dag i dag snakker vi da sammen når vi skal, men jeg stoler ikke på et ord af det der kommer ud af munden på ham..

Så hvis jeg stod i den situation som du gør nu ville jeg højst sandsynligt gøre det samme ,, gå min vej..
Jeg vil og kan ikke leve sammen med en der lyver for mig

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hvordan man kommer videre?? Det ved jeg ikke, jeg kunne ikke leve med en mand der løj for mig hver eneste dag..

Der skal opbygges en helt ny tillid imellem jer og det kommer til at tage lang tid, og du vil sikekrt konstant være bange og mistroisk overfor ham, for lyver han nu igen??

Jeg ved at ved mig ville det køre mig ned psykisk, jeg ville ikke kunne klare alt den negative stemning det kan medføre..

Men kram til dig, og håber du finder ud af det..

det er også bare rigtig svært, jeg græder hver gang han sover.. Og er helt ude af den.. Vil så gerne stole på hvad han siger, men har bare så svært ved det og det gør mig virkelig ulykkelig

han har løjet om 2-3 større ting, (vil ikke lige sige hvad) og udover det er der en masse hvide løgne... Og ja er bare knust over at jeg ikke ved hvornår han taler sandt og ikke gør 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

mafalck skriver:

Jeg stod i samme situation den gang jeg var gravid med min datter, at den "kæreste" jeg havde løj for mig og det var også om alt.. Da jeg var 4 mdr henne fandt jeg ud af at han havde en anden som også var gravid ,, jeg afbrød kontankten til ham og den dag i dag snakker vi da sammen når vi skal, men jeg stoler ikke på et ord af det der kommer ud af munden på ham..

Så hvis jeg stod i den situation som du gør nu ville jeg højst sandsynligt gøre det samme ,, gå min vej..
Jeg vil og kan ikke leve sammen med en der lyver for mig

det er bare en kamp 

Anmeld

17. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

det er også bare rigtig svært, jeg græder hver gang han sover.. Og er helt ude af den.. Vil så gerne stole på hvad han siger, men har bare så svært ved det og det gør mig virkelig ulykkelig

han har løjet om 2-3 større ting, (vil ikke lige sige hvad) og udover det er der en masse hvide løgne... Og ja er bare knust over at jeg ikke ved hvornår han taler sandt og ikke gør 

Du skal jo vurdere om han er det værd at blive ved ham på trods af det..

måske i skal til en parterapeut og snakke om sagerne??

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Du skal jo vurdere om han er det værd at blive ved ham på trods af det..

måske i skal til en parterapeut og snakke om sagerne??

ja har også tænkt samme tanke tror bare ikke der er råd lige nu her, desværre.. 

Anmeld

17. maj 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Min mand har lige indrømmet overfor mig at han til daglig-dag stortset hver dag, at han har løjet for mig, om store som små ting.

- Han siger selv det ikke er min skyld, og at jeg ikke har fortjent det... Men hvorfor lyver han så i hverdagen, flere gange om dagen?

Hjælp!

Jeg har stået i en lignende situation, og vi er kommet ud på den anden side. Jeg har ikke lyst til at uddybe, da der ikke er mulighed for anonymitet, og jeg ikke vil udlevere min kæreste offentligt, men du er meget velkommen til at skrive privat

Pointen er at det kan lade sig gøre, men det er hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.