++ opdate på Vanessa, sidste dage i denne gruppe :) ++

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

NessaXenia

Hej Ladies..
En lille opdate inden vi rykker op i tumlinge gruppen 1-3 år, har dog kaldt vanessa tumling længe, da hun er så aktiv og der er fuldt fart på fra morgen til aften..

Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet herinde, har haft så meget at se til..
Vanessa er blevet så stor og fylder 1 år på søndag.

Vi er flyttet i hus, og Vanessa er startet i dp i sidste uge og nu har jeg den sidste uge gået og forberedt fødselsdag nu her til på søndag. bagt 100 boller og købt os fattige i diverse fødselsdags ting og pynt til den allerstørste dag på søndag.

Tænk at det allerede er et år siden (et år??!!)

Her er lidt billeder af lille Vanessa som faktisk ikke er så lille mere, lidt fra hendes første år..

de sidste 2 er fra denne uge

knus Nina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

twinny

Hvor er det bare gået hurtigt... Synes du fødte for en måned siden...

Sikke en skøn pige.

Anmeld

17. maj 2012

lycly

Årh hvor er hun skøn! Og ja, vildt hun er et år! Julia bliver et år om 2 måneder. Slet ikke til at fatte, de bliver så hurtigt store

Anmeld

17. maj 2012

NessaXenia

twinny skriver:

Hvor er det bare gået hurtigt... Synes du fødte for en måned siden...

Sikke en skøn pige.

Hehe ja det er selv som om jeg ikke forstår at hun altså bliver et år på søndag.

Tak

Anmeld

17. maj 2012

NessaXenia

LuLy skriver:

Årh hvor er hun skøn! Og ja, vildt hun er et år! Julia bliver et år om 2 måneder. Slet ikke til at fatte, de bliver så hurtigt store

tusinde tak

Ja, tiden ggår bare så stærkt.. Hvor blev tiden, barslen og baby lige af??Vildt de bliver så store, SÅ stærkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.