Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har bare haft en dårlig dag! Er pisse sur på alt og alle og har det så skidt Bare det dog er en baby, der er skyld i det.
for at manden og jeg får en dejlig aften alligevel. Han har lovet at lave pandekager til dessert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyWish12 skriver:
Tak
Nu med kvalme og opkast x mange
Anonym skriver: Har bare haft en dårlig dag! Er pisse sur på alt og alle og har det så skidt Bare det dog er en baby, der er skyld i det. for at manden og jeg får en dejlig aften alligevel. Han har lovet at lave pandekager til dessert
Hihi det lyder så meget som min sidst gravidtet hvor jeg gik amok på alle kg enhver.. Håber det skyldes en gravidtet
Håber dine hormoner er godt igang og er grund til dit humør. Det kan i hvert fald sagtens være ganske forfærdeligt når man er gravid.
Åhh nej Jeg er begyndt at bløde, rimelig kraftigt
Det under mig meget, troede ellers at den var der
Anonym skriver: Åhh nej Jeg er begyndt at bløde, rimelig kraftigt Det under mig meget, troede ellers at den var der
jamen så har det jo været grunden til din negativitet , jeg er også altid meget irriteret og mega sur et par dage før jeg får min mens.....
MariaKyedDK skriver: jamen så har det jo været grunden til din negativitet , jeg er også altid meget irriteret og mega sur et par dage før jeg får min mens.....
Det plejer jeg bare ikke at være
Men altså vi må bare op på hesten igen
Anonym skriver: Det plejer jeg bare ikke at være Men altså vi må bare op på hesten igen
jaah hvor lang tid har i prøvet ?? vi har prøvet i 3 år og 1 måned nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128