Røde knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

onlyme

Hej :-)
Min søn er her til aften begyndt at få sådan nogle små røde pletter i panden, de er små men sidder meget tæt i en klase,.!
Han er ikke varm eller noget,.!
Nogle der ved hvad dette evt kan være,.
Har ikke mulighed for at tage billede af det,. Desværre, men tænkte jeg kunne slå det op og se om der var lighed hvis der er nogle der evt har en ide om hvad det er ,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Sara.

Hvis du trykker på dem, går de så væk? / bleger ud...

Anmeld

17. maj 2012

onlyme

Sara. skriver:

Det kan jeg ikke helt bedømme, nogle af dem gør andre ikke ? :s

Anmeld

17. maj 2012

onlyme

Sara. skriver:

Hælder nok mest til de stadig er der ?

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

onlyme skriver:

Det kan jeg ikke helt bedømme, nogle af dem gør andre ikke ? :s

Min søn fik engang pletter... og de gik ikke væk.. Det viste sig at være blødninger i huden...

Men dengang lærte jeg at får mine børn udslæt så trykker jeg altid på dem... Evt tager et glas ovenpå dem og presser ned og kigger gennem glasset...

Hvis de bleger ud så tager jeg det roligt, og tænker at det kan være alverdens (varmeknopper, allergisk reaktion på et eller andet, udslæt, osv osv) Men som oftes er det ikke farligt.....

Så hvis nogen af dem bleger ud ville jeg tage det roligt og så bare holde øje med hvordan det udvikler sig. Selvfølgelig også afhængig af hvordan dit barn har det ellers

Anmeld

17. maj 2012

onlyme

Sara. skriver:

Min søn fik engang pletter... og de gik ikke væk.. Det viste sig at være blødninger i huden...

Men dengang lærte jeg at får mine børn udslæt så trykker jeg altid på dem... Evt tager et glas ovenpå dem og presser ned og kigger gennem glasset...

Hvis de bleger ud så tager jeg det roligt, og tænker at det kan være alverdens (varmeknopper, allergisk reaktion på et eller andet, udslæt, osv osv) Men som oftes er det ikke farligt.....

Så hvis nogen af dem bleger ud ville jeg tage det roligt og så bare holde øje med hvordan det udvikler sig. Selvfølgelig også afhængig af hvordan dit barn har det ellers

Tusinde tak

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

onlyme skriver:

Tusinde tak

Så lidt :-)

Kan du mærke dem?

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

onlyme skriver:

Tusinde tak

Kan du mærke dem?

Anmeld

17. maj 2012

onlyme

Sara. skriver:

Kan du mærke dem?

Nej,.

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

onlyme skriver:

Nej,.

Okay.. Men tror bare jeg lige ville holde øje med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.