Real Madrid konfirmationskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Hvor er du bare sej. troede ikke du lavede kager mere Der er måske håb forude for lillebrors barnedåb

Den er lavet for et år siden

Men ha Dot!! Den er fandme flot!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Å

Den er lavet for et år siden

Men ha Dot!! Den er fandme flot!!!!

Arh men for filan. jehovas hopper i med begge ben hver gang. tænkte godt nok det var en noget tidlig konfi. men vil nu gerne ha en alligevel

Anmeld

17. marts 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Arh men for filan. jehovas hopper i med begge ben hver gang. tænkte godt nok det var en noget tidlig konfi. men vil nu gerne ha en alligevel

Haha, ja rimelig tidligt Du plejer nu ellers nok at opdage sådan noget.. Det,er nok den graviditet der som gør dig konfus

Anmeld

17. marts 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Haha, ja rimelig tidligt Du plejer nu ellers nok at opdage sådan noget.. Det,er nok den graviditet der som gør dig konfus

Ja det kan ski da godt være den stiger mig lidt til hovedet også er det jo åbenbart bare ik min teknik dag idag Må snart i seng

Anmeld

17. marts 2013

Troldemommi

Herhjemme er vi også Real Madrid fans og vi siger

Monica

Anmeld

17. marts 2013

Moma

Ja den er simpelthen så flot!

Ha ha - jeg hoppede også i med begge ben - først tænkte jeg, ja! Dot er i gang igen - lige bagefter - at det var da godt nok en tidlig konfirmation - og så så jeg datoen på kagen HA HA 

Anmeld

17. marts 2013

Dot D

Månsson skriver:

Hvor er du bare sej. troede ikke du lavede kager mere Der er måske håb forude for lillebrors barnedåb

Hi hi, mange tak...

Den er fra sidste år, jeg er stadigt i kagepause. Men jeg håber på at være lidt oppe at køre til konfirmationstiden i år, det har jeg i hvert fald et par stykker, der vil blive rigtigt glade for

Jeg skal faktisk prøve det lidt af her til weekenden, for Sophus bliver 5 år på lørdag, og han vil gerne have noget kage med i børnehave og noget til familiefødselsdagen... Det bliver lidt spændende, om jeg stadigt har det i hænderne 

Så hold øje med billeder fra i år, hi hi, så kan du se, om jeg er på banen igen

Anmeld

17. marts 2013

Dot D

Monica P skriver:

Herhjemme er vi også Real Madrid fans og vi siger

Monica

Kan kun sige mange tak

Konfirmanden blev rigtigt glad SIDSTE ÅR, thi hi....

Anmeld

17. marts 2013

Dot D

Moma skriver:

Ja den er simpelthen så flot!

Ha ha - jeg hoppede også i med begge ben - først tænkte jeg, ja! Dot er i gang igen - lige bagefter - at det var da godt nok en tidlig konfirmation - og så så jeg datoen på kagen HA HA 

Mange tak, hvor er I altså bare søde...  også selvom at det er med tilbagevirknende kraft

Men som skrevet ovenfor, så håber jeg på at være tilbage på banen til konfirmationstiden i år

Anmeld

17. marts 2013

L&V

Dot D skriver:

Hi hi, mange tak...

Den er fra sidste år, jeg er stadigt i kagepause. Men jeg håber på at være lidt oppe at køre til konfirmationstiden i år, det har jeg i hvert fald et par stykker, der vil blive rigtigt glade for

Jeg skal faktisk prøve det lidt af her til weekenden, for Sophus bliver 5 år på lørdag, og han vil gerne have noget kage med i børnehave og noget til familiefødselsdagen... Det bliver lidt spændende, om jeg stadigt har det i hænderne 

Så hold øje med billeder fra i år, hi hi, så kan du se, om jeg er på banen igen

Ja det gjorde den sød Heidi mig obs på he he.. Uh det bliver spændende.. Du kan tro jeg vil holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.