Test før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Vil bare høre om der er nogen af jer der har kunne teste positiv en uge efter ÆL? 

Jeg har en følelse af at være gravid. Ømme bryster, træthed osv. men det kan jo også være mens tegn. Jeg havde en MA i december og håber virkelig snart at blive gravid igen.

og det er bare så svært at vente på testdag, som først er den 24 maj   Så hvornår har i ku teste? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

mc90

Første gang jeg blev gravid som desværre endte i en graviditet uden for livmoderen, testede jeg positivt 1. uge før testdag (3+0) ..

Kender det med at det er lang tid til testdagen, skal selv teste om 2 dage, og føler jeg har ventet 100 år. Krydser fingre for dig!! 

Anmeld

17. maj 2012

LauraL

mc90 skriver:

Første gang jeg blev gravid som desværre endte i en graviditet uden for livmoderen, testede jeg positivt 1. uge før testdag (3+0) ..

Kender det med at det er lang tid til testdagen, skal selv teste om 2 dage, og føler jeg har ventet 100 år. Krydser fingre for dig!! 

Jeg er bare lige nysgerrig for at høre hvilken test du testede med en uge før tid?? Har testdag på tirsdag og kan næsten ikk vente...

Vi havde en SA i dec og jeg håber også bare sådan vi snart kan se to streger igen... 

Pøj pøj til dig TS....

Anmeld

18. maj 2012

mc90

LauraL skriver:

Jeg er bare lige nysgerrig for at høre hvilken test du testede med en uge før tid?? Har testdag på tirsdag og kan næsten ikk vente...

Vi havde en SA i dec og jeg håber også bare sådan vi snart kan se to streger igen... 

Pøj pøj til dig TS....

Med rfsu.. De kan fåes i Kvickly og tror også Matas har dem

Anmeld

18. maj 2012

babymus77

Eneste måned jeg ikke havde symp på graviditet testede jeg dagen før mens, hvor jeg testede tydelig positiv!!!! Jeg er blevet scannet mange gange så efter mål af bebs må jeg være blevet gravid før jeg troede:-) :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.