Vil da lige vise jer hvad jeg har hæklet i ugens løb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
ønskebarn74 skriver:

Det er en gave til min vennindes lille knægt.. .. En suttekæde og en savlesmæk..

Hvorfor har jeg ingen veninder som dig ??? Hvor er de bare fine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Faith

23. maj 2012

Barbamama

Jeg blev MEGET glad for det!!! TUSIND tak Lene. Det var virkelig sødt af dig! Og tak for en hyggelig dag! Det var dejligt at se dig igen!

Anmeld

23. maj 2012

ønskebørn74

Barbamama skriver:

Jeg blev MEGET glad for det!!! TUSIND tak Lene. Det var virkelig sødt af dig! Og tak for en hyggelig dag! Det var dejligt at se dig igen!

det var så lidt søde!!! og 1000 tak for det lækre tøj til min vennindes pige.. hun bliver super glad for det!!!

tak for en hyggelig dag.... det må vi gentage, når det værste baby kulder er overstået..

Anmeld

23. maj 2012

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

det var så lidt søde!!! og 1000 tak for det lækre tøj til min vennindes pige.. hun bliver super glad for det!!!

tak for en hyggelig dag.... det må vi gentage, når det værste baby kulder er overstået..

Godt hun blev glad! Det er jeg glad for at høre!
Og ja det var rigtig hyggeligt!

Anmeld

23. maj 2012

twinny

23. maj 2012

JulieE

Hvor er de søde!!! Så fine 

Anmeld

23. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Hvor er de søde!!! Så fine 

takker, og er nu ret stolt har lavet en opskrift om i hovedet.. kunne ikke li den måde den lå om halsen.. så lavede kun noget af opskriften og fandt på den rem med knapper.. der er 3 knaphuller.. havde set et billede af en pirat smæk der havde den lukning.. en syet en..

Anmeld

23. maj 2012

JulieE

ønskebarn74 skriver:

takker, og er nu ret stolt har lavet en opskrift om i hovedet.. kunne ikke li den måde den lå om halsen.. så lavede kun noget af opskriften og fandt på den rem med knapper.. der er 3 knaphuller.. havde set et billede af en pirat smæk der havde den lukning.. en syet en..

Det kan jeg godt forstå du er stolt af!! Den er også blevet super fin og helt speciel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.