Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Det er en gave til min vennindes lille knægt.. .. En suttekæde og en savlesmæk..
Det er en gave til min vennindes lille knægt.. .. En suttekæde og en savlesmæk..
Hvorfor har jeg ingen veninder som dig ??? Hvor er de bare fine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg blev MEGET glad for det!!! TUSIND tak Lene. Det var virkelig sødt af dig! Og tak for en hyggelig dag! Det var dejligt at se dig igen!
Barbamama skriver: Jeg blev MEGET glad for det!!! TUSIND tak Lene. Det var virkelig sødt af dig! Og tak for en hyggelig dag! Det var dejligt at se dig igen!
det var så lidt søde!!! og 1000 tak for det lækre tøj til min vennindes pige.. hun bliver super glad for det!!!
tak for en hyggelig dag.... det må vi gentage, når det værste baby kulder er overstået..
ønskebarn74 skriver: det var så lidt søde!!! og 1000 tak for det lækre tøj til min vennindes pige.. hun bliver super glad for det!!! tak for en hyggelig dag.... det må vi gentage, når det værste baby kulder er overstået..
Godt hun blev glad! Det er jeg glad for at høre!Og ja det var rigtig hyggeligt!
Hvor er de søde!!! Så fine
JulieE skriver: Hvor er de søde!!! Så fine
takker, og er nu ret stolt har lavet en opskrift om i hovedet.. kunne ikke li den måde den lå om halsen.. så lavede kun noget af opskriften og fandt på den rem med knapper.. der er 3 knaphuller.. havde set et billede af en pirat smæk der havde den lukning.. en syet en..
ønskebarn74 skriver: takker, og er nu ret stolt har lavet en opskrift om i hovedet.. kunne ikke li den måde den lå om halsen.. så lavede kun noget af opskriften og fandt på den rem med knapper.. der er 3 knaphuller.. havde set et billede af en pirat smæk der havde den lukning.. en syet en..
Det kan jeg godt forstå du er stolt af!! Den er også blevet super fin og helt speciel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128