Hvor spiser man godt i Vejle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Kindfed

Jeg skal snart overnatte i Vejle og mangler et hyggeligt og godt sted at spise. Det kan være alt fra café til restaurant, bare det er godt. Nogen der kan anbefale et sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Nolle

Alle mine venner siger jeg skal prøve Flammen, har ikke hørt noget dårligt om det. hjemmesiden er www.flammen-vejle.dk 

Anmeld

17. maj 2012

aarhusmor

http://www.restaurantthelodge.dk/

Den har fået nyt navn, men da den hed Barolo var den fantastisk

Anmeld

17. maj 2012

lillemusen10

Vil helt klart også anbefale The Lodge, hvis man er til brasseri mad.

Restaurant Remouladen, hvis man er til dansk mad med moderne touch.

Bar Sushi på Nørretorv, hvis man er til virkelig lækker sushi!

Anmeld

17. maj 2012

Kindfed

Tak til alle! The Lodge ser sgu godt ud.

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

Hviids Vinstue

Lido

Caféen (simpel men god cafémad)

Conrad 

Anmeld

17. maj 2012

LilleChelle

Restaurant flammen er klart at foretrække.

Jeg vil ikke anbefale hverken The lodge eller Remouladen - men det er måske også fordi jeg kender dem personligt - og absolut ikke for noget godt. 

Ellers er der Hviids vinstue - det er fantastisk mad i en fantastisk atmosfærer.

Anmeld

17. maj 2012

Kindfed

LilleChelle skriver:

Restaurant flammen er klart at foretrække.

Jeg vil ikke anbefale hverken The lodge eller Remouladen - men det er måske også fordi jeg kender dem personligt - og absolut ikke for noget godt. 

Ellers er der Hviids vinstue - det er fantastisk mad i en fantastisk atmosfærer.

Åh, nu troede jeg ellers lige, at jeg kunne sætte flueben ved The Lodge.. Nå.. Jeg valgte flammen fra, fordi det ser ud som om, man kun kan få buffet, og det er jeg ikke vild med. Nu lyder det lidt kryptisk, det du siger om at kende de andre, men det lyder jo ikke fristende.

Det er bare så ærgerligt, når man skal i byen og hygge sig og så ender i noget, der kunne være med i Gordon Ramsays køkkenmareridt..

Anmeld

17. maj 2012

LilleChelle

Kindfed skriver:

Åh, nu troede jeg ellers lige, at jeg kunne sætte flueben ved The Lodge.. Nå.. Jeg valgte flammen fra, fordi det ser ud som om, man kun kan få buffet, og det er jeg ikke vild med. Nu lyder det lidt kryptisk, det du siger om at kende de andre, men det lyder jo ikke fristende.

Det er bare så ærgerligt, når man skal i byen og hygge sig og så ender i noget, der kunne være med i Gordon Ramsays køkkenmareridt..

Flammens buffet er bestemt ikke som andre buffeter. 

- Jeg er normalt heller ikke til buffeter, fordi jeg ofte synes det bliver sådan noget industrimad som ikke smager af en sk*d :p Men det er heldigvis ikke tilfældet her  

Der er selvfølgelig forskellige holdninger - men jeg anbafaler ikke nogle af deres restauranter til nogle. Af flere forskellige årsager. 

Der er også ToRVEhallerne - der får man super godt mad. 

Og på conrads café er maden og atmosfæreren også ganske god  

Anmeld

17. maj 2012

otlitrom

Hviids vinstue er godt og hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.