Feber og vil ik sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

PernilleogLouis

Min dreng på 4,5 år har fået 40 i feber - nu er det meget sjældnet han er syg men nu hvor han har høj feber kan han bare ikke sove. Vil normalt ikke gi ham noget panodil da jeg syns det er rart at ku følge med i hvad der sker med feberen. Men vil jo gerne ha han skal sove her kl 3 om natten jeg har så noget flydende panodil som stadig virker - problemet er bare at han ikbil ha det. Nu tænker jeg om man må blande det op med noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Gaia

Giv det i en sprøjte hvis i har sådan en, så r dt nemmere at få i ham. Ved ik om man kan blande det op.

Anmeld

17. maj 2012

PernilleogLouis

Gaia skriver:

Giv det i en sprøjte hvis i har sådan en, så r dt nemmere at få i ham. Ved ik om man kan blande det op.

Har prøvet sprøjte og gik desværre heller ik

Anmeld

17. maj 2012

Frk. Himmelblå

kicha skriver:

Min dreng på 4,5 år har fået 40 i feber - nu er det meget sjældnet han er syg men nu hvor han har høj feber kan han bare ikke sove. Vil normalt ikke gi ham noget panodil da jeg syns det er rart at ku følge med i hvad der sker med feberen. Men vil jo gerne ha han skal sove her kl 3 om natten jeg har så noget flydende panodil som stadig virker - problemet er bare at han ikbil ha det. Nu tænker jeg om man må blande det op med noget? 

Håber, I har fået sovet nu .

Ved ikke, hvad en dreng på 4 siger til det, men hvad med stikpiller en anden gang? Mine har aldrig kunnet drikke flydende panodil, - de har simpelthen nærmest brækket sig inden det overhovedet kom indenbords...

Synes i øvrigt bestemt, det er rimeligt at give panodil i jeres situation. Søvn skal der jo til!

God bedring

Anmeld

17. maj 2012

PernilleogLouis

Frk. Himmelblå skriver:

Håber, I har fået sovet nu .

Ved ikke, hvad en dreng på 4 siger til det, men hvad med stikpiller en anden gang? Mine har aldrig kunnet drikke flydende panodil, - de har simpelthen nærmest brækket sig inden det overhovedet kom indenbords...

Synes i øvrigt bestemt, det er rimeligt at give panodil i jeres situation. Søvn skal der jo til!

God bedring

Tror han har sovet ca 2,5 time og nu er han lys vågnen igen - han hoster også så det gør det jo ik bedre overvejer også stikpille - syns bare han er så stor til det

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

Min datter på 4½ får stikpille hvis hun har høj feber eller anden grund til det.

Jeg kan slet ikke få det flydende i hende og hun kan/vil ikke spise/sluge piller. Så der er ikke rigtig andre muligheder.

Jeg plejer at putte creme på pillen og så ind med den flade ende først.

Hellere det, end at hun skal have det unødvendigt dårligt. Kan ikke se hvorfor hun skulle være for stor, tager også hendes temperatur i enden...

Håber din søn hurtigt bliver rask :-)

Anmeld

17. maj 2012

LR85

stikpille, helt sikkert.

det er jo også den vej du måler temperaturen

Anmeld

17. maj 2012

Gaia

Ville klart give stikpille for at sænke temp. Og tage evt. Smerter. Og man bliver aldrig for stor til stikpiller, hvis det er nemmest og han har det bedst med det ( og det er jo hurtigt overstået) så er de da det I skal bruge. God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.