mor til 4 dejlige børn skriver:
vi fik endlig brev i går den 15 maj og har fået 100% friplads til Tobias på 2½ år fra 1/3-2012 til og med 30/6 2013 gælder den skønt og langtid den gælder + de 3 mdr jeg har betalt får jeg tilbage starten af næste uge bare skønt har vente i tæt på 2 mdr + sagsbehandler har skrev til dem 2 gange for af rykke for det.
Vi har sgu heller ikke været heldig med sygdom med lille Tobias han har væet til lægevagten 3 gang og 2 gange egenlæge på en mdr + indlagt 1 uge + pencilin 2 gang + alleridmedicin igen pga han var slået ud det er 8 gang nu og han har haft mellemørebetændelse og rød i halsen og igen på pencilin nu færdig på fredag han har haft mellemørebetændelse bare 4 gang på 10 mdr, indlagt i alt 5 gange nu med lungerne og en gang med ørne og slemt var det her den 16/4 til 23/4 mega lungebetændelse og dårlig prøve med alt og puls.blodtrykke alt for højt.Ja også en tur på skadestuen til aften dog første gang Tobias har prøvede det og den 29/5 kl 9-00 skla han indlægges igen på næstved børn afd en helt dag og have drop og pencilin hver 20 min for af se om han har allergi osv. Så det er taget udfra det + jeg er syg med 6 sygedommer og min datter på snart 6 år som bor hos sin far er 1 år bagud sprogligt og skal i en sprogbørnehave i slagelse til aug så samvære til den tid blever lave lidt om så jeg kun har hende fredag til mandag morgen eller søndag aften da vi bor ret langt for slagelse og jeg har ikke kørekort men jeg får hende så ekstra i ferie osv. + min den stor + min bonus søn har ADHD pyha for det er kun i den lave ende men de begge to går på en helddagskole hver deres sted.
Er bare så lette nu skal jeg så selv til forundersøgelse den 22 maj og operers så jeg er pyha også blev sat pt i bero af kommune med mine 8-12 uger pratik når de 8-12 ugers priatik starte igen og afslutte efter de 8 eller 12 uge det sted tager kommunen op om jeg er flekjobberette ellers er det en pension som jeg den 27 juli sidste år takke nej til selv. Men blever jeg ikke flekjobberette så er det ikke mit bord mere også blever det en pension og det håber jeg bare ikke på.
Når lidt natteskriveri fra mig af.
Natnat kan i sovegodt.

Henriette
Pyha! Jeg bliver da helt forpustet af at læse dit indlæg. Sikke en masse - og så på en gang.
Først vil jeg lige ønske din søn rigtg god bedring! Og så vil jeg lige sende dig et
og sige, at jeg virkelig synes, du er sej. - Jeg synes, jeg kan læse ud fra dit indlæg, at du kæmper for din familie, og at du hele tiden må holde sammen på noget, som ikke sådan lige er at få styr på. Og det samtidig med en masse usikkerhed og bekymringer omkring helbred og fremtidudsigter på arbejdsmarkedet..
Fedt, du lige ridser hele situationen op her på siden. Det kan nogen gange også hjælpe en selv til lige at få lidt overblik. Og som jeg læser dit indlæg, så er det lige før, du også selv synes hele situationen er ved at være lidt komisk (ja, selvom det jo er trist!). Det er bare SÅ meget på en gang! For meget, ik?
Bevar modet, op med hagen, husk at grine, - du lyder som en gæv kvinde, der kan klare lidt af hvert!
God dag!
Anmeld