Tegn. udflåd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.195 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger! Har noget "sjovt" udflåd. det er ligesom hvid kridt/pulver?

Håber i kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe!

Er det som pulver?

Altså øget udflåd kan sagtens være et tegn. Og også sådan noget tykt mælkehvidt udflåd..

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Er det som pulver?

Altså øget udflåd kan sagtens være et tegn. Og også sådan noget tykt mælkehvidt udflåd..

Ja det er så, altså først det det meget slimet og føler nermæst at jeg har tisset, også efter noget tid er det som hvidt pulver der kan skrabes af undebrukserne 

Anmeld

16. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja det er så, altså først det det meget slimet og føler nermæst at jeg har tisset, også efter noget tid er det som hvidt pulver der kan skrabes af undebrukserne 

Præcis..

grunden til det kan kradses af er jo fordi det bliver tørt.

Men øget udflåd kan sagtens være tegn på graviditet, men nogen har også bare øget udflåd op til mens og så slet ingen udflåd et par dage før mens..

Hvor langt ville du være?

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Præcis..

grunden til det kan kradses af er jo fordi det bliver tørt.

Men øget udflåd kan sagtens være tegn på graviditet, men nogen har også bare øget udflåd op til mens og så slet ingen udflåd et par dage før mens..

Hvor langt ville du være?

Jamen ville kun være 2+5 så det jo ret så tidlig. Men det er der hvor jeg ca tror jeg er. Mine æl test har været meget underlige, først positv, også negativ men regner med omkring 2+5.

Det er sådan det nermærst "pulveret" falder af underbukserne så jeg tager dem af, synes godt nok det er ulækkert + jeg føler jeg har tisset i mine bukser det meste af dagen 

Anmeld

17. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jamen ville kun være 2+5 så det jo ret så tidlig. Men det er der hvor jeg ca tror jeg er. Mine æl test har været meget underlige, først positv, også negativ men regner med omkring 2+5.

Det er sådan det nermærst "pulveret" falder af underbukserne så jeg tager dem af, synes godt nok det er ulækkert + jeg føler jeg har tisset i mine bukser det meste af dagen 

Så er det for tidligt og sige om det er tegn på graviditet da ægget højst sandsynligt ikke ahr sat sig fast endnu.

HVis jeg var dig ville jeg prøve at lade vær med analysere sådan og så bare sige at okay du har meget udflåd.

Held og lykke med det.

Anmeld

17. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe!

jeg ville nok kalde det ægløsnings udflåd

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Jamen plejer æl udflåd ik være gennemsigtig/ slimet så det kan strække sig ? 

det er det her bestemt ikke 

Anmeld

17. maj 2012

mc90

Har du ondt? Synes det lyder som svamp.. 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Nej har overhovedet ikke ondt, når jeg en sjælden gang har svamp så ved jeg det virkelig også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.