Hjælp med alle de regler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa alle i kloge kvinder og få mænd:
Jeg står i den lykkelige situation af jeg er fundet sammen med mit barns far igen og nu er vi begyndt og snakke om af flytte sammen igen i hans lejlighed
Men så kommer spørgsmålet om den periode fra jeg opsiger min lejlighed til jeg flytter ind i hans lejlighed om jeg stadig er betragtet som enelig mor eller om jeg ikke er?? om jeg har ret til tilskud??
Jeg vil jo helst ikke snyde systemet og skulle betale det hele tilbage for vi har som tiden er nu ikke råd til af side med 2 lejligheder og en børnehave
Vi bor så langt væk fra hinanden så vi kan kun uanset hvad kun være sammen i weekenden
Synes bare ikke jeg kan finde det står nogle steder
Knus det lidt forvirrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

mor2011_

lige så snart i har fælles adresse så er du ikke enlig mor kommunen kan se det med det samme i systemet når du flytter så fra den dag får du ingeng tilskud osv 

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

lige så snart i har fælles adresse så er du ikke enlig mor kommunen kan se det med det samme i systemet når du flytter så fra den dag får du ingeng tilskud osv 

Tak
Jeg ved godt så snart jeg skifter adresse så er jeg ikke enelig mere men det var mere i perioden fra jeg opsiger lejligheden til jeg skifter adresse for alle deres regler og love er ikke til af finde ud af
Jeg er jo bare hammer nervøs for af side med håret i postkassen lige pludselig og skulle betale det hele tilbage

Anmeld

17. maj 2012

mor2011_

Anonym skriver:

Tak
Jeg ved godt så snart jeg skifter adresse så er jeg ikke enelig mere men det var mere i perioden fra jeg opsiger lejligheden til jeg skifter adresse for alle deres regler og love er ikke til af finde ud af
Jeg er jo bare hammer nervøs for af side med håret i postkassen lige pludselig og skulle betale det hele tilbage

Ja men når du opsiger din lejlighed så bor du jo stadig der alene så du skal ikke være bange for at får smæk fra kommunen

Anmeld

17. maj 2012

Krisul

Så er det vel bare at vente med at skifte adresse til du ikke længere har udgifter til din opsagte lejlighed og I er fælles om udgiften til kærestens lejlighed..

Tillykke med det nye forhold igen forøvrigt 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

Ja men når du opsiger din lejlighed så bor du jo stadig der alene så du skal ikke være bange for at får smæk fra kommunen

Ja lidt nervøs er jeg alligevel for holbæk kommune som jeg kommer fra køre ca 3 gange så mange sager som resten af Danmark og de anmelder folk for de mest underlige ting

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Krisul skriver:

Så er det vel bare at vente med at skifte adresse til du ikke længere har udgifter til din opsagte lejlighed og I er fælles om udgiften til kærestens lejlighed..

Tillykke med det nye forhold igen forøvrigt 

Mange tak
Det gør jeg heller ikke men er jo nervøs for de skal finde på et eller andet og knalde mig for for i princippet er jeg jo ikke enelig mere
De knalder bare alle man dårlig kigger forkerte her i Holbæk kommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.