så er problemerne løst :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

Opdate omkring graviditeten - og al den diskotion om kommunen ovs, hvor jeg i sin tid oprettede en del tråde omkring - hvad kommunen kunne gøre, ved barn to!

- jeg fik aborten i mandags. Jeg er lettet - og ikke længere er i fare for at miste et barn. Nu kan jeg tænke frem, give min datter al den opmærksomhed hun skal have, så hun får en tryg barndom og en masse selvtillid. Kommunen synes det er rigtig flot gjort af mig, og kan derfor, se os forældreegnet for det nuværrende barn! vi slipper for at starte forfra nu, med hjælpen ovs, og kan tænke på vores dejlige datter!.. ingen overvågning og frygt!! - selvfølgelig har jeg en smule tomhed inde i kroppen - og er virkelig ked af, at jeg bragte mig selv ind i sådan en situation! nu har jeg fået en spiral, og vi vil først overveje en baby mere, når vores datter - er startet i børnehave -

- lige en afslutning på en habby ending

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

4kløver

flot.. selv om det var hårdt synes jeg det var det bedste for jer.
herfra..

Anmeld

16. maj 2012

twinboys

4kløver skriver:

herfra..

lige mine ord...

Anmeld

16. maj 2012

tarkoflen

Rigtig godt at høre, at du kan mærke at det var den rigtige beslutning, selvom det selvfølgelig er en hård en!

Jeg synes du virker stærk og fuld af overskud til at tage dig rigtig godt af din lille datter og fedt, at I har besluttet at vente et godt stykke tid med den næste, så får din datter også lov til at være den lille og få jer lidt alene

Rigtig meget held og lykke fremover!

Kæmpe

Anmeld

16. maj 2012

VIPpigen

4kløver skriver:

herfra..

Kunne ikke sige det bedre selv... Det kræver sin kvinde at lave det valg ;-)

Anmeld

16. maj 2012

Frk-Lotusblomst

SÅdan, godt at høre du er ved godt mod.

Anmeld

16. maj 2012

2721

Hvor er det flot gjort. Håber i får rimpe og at i med tiden kan få jer barn nummer 2.
Kæmpe kæmpe knus, for det trænger du vidst til

Anmeld

16. maj 2012

Mumto3

Hvor er det dejligt at høre fra dig, og på dit indlæg virker det til at det er den helt rigtige beslutning du har taget. Tillykke med det!

Anmeld

16. maj 2012

Ka+Ma=Be

Rigtig fornuftig og flot beslutning!  

Anmeld

16. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Dejligt og høre at du har det ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.