En træt mor..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Liljesilas

Jeg har aldrig før brokket mig over at det er hårdt at have børn, men jeg har også været heldig med mine skønne nemme børn!

MEEN idag var nok min første hårde dag som mor - er du sindsyg! Jeg har en dreng på næsten 2 år som er syg (feber og hoste) han har været meget pyldret, hvilket er forståeligt. Men så fik jeg for nylig en datter som er knap 3 måneder - dejligt. Men idag valgte hun også at pylder og græde når storebror græd, og det føles som, at de har grædt om kap hele dagen og aftenen!!! Min mand laver vores hus, så jeg synes den her dag har været enorm hård alene med to små vrælene børn - og hver gang den mindste har brug for mor, så bliver brormand tosset..

Tror bare lige jeg havde brug for at komme ud med det og gerne høre om nogle der har oplevet ligende situationer???

Hilsen en meget træt mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

NinaNymannMadsen

mayapigen skriver:

Jeg har aldrig før brokket mig over at det er hårdt at have børn, men jeg har også været heldig med mine skønne nemme børn!

MEEN idag var nok min første hårde dag som mor - er du sindsyg! Jeg har en dreng på næsten 2 år som er syg (feber og hoste) han har været meget pyldret, hvilket er forståeligt. Men så fik jeg for nylig en datter som er knap 3 måneder - dejligt. Men idag valgte hun også at pylder og græde når storebror græd, og det føles som, at de har grædt om kap hele dagen og aftenen!!! Min mand laver vores hus, så jeg synes den her dag har været enorm hård alene med to små vrælene børn - og hver gang den mindste har brug for mor, så bliver brormand tosset..

Tror bare lige jeg havde brug for at komme ud med det og gerne høre om nogle der har oplevet ligende situationer???

Hilsen en meget træt mor..

sådan en dag havde begge mine piger også. dog var ingen af dem syge de valgte bare at skrige hver gang den anden skreg og intet var godt nok. kæresten kunne ikke hjælpe meget til da han havde en aftale men en om at hjælpe med et eller andet jeg ikke lige kan huske.

hold op det var hårdt og en lettelse da den mindste skulle sove sine små lure i løbet af dagen som hun så bare lige kortede ned den dag.

Anmeld

16. maj 2012

Liljesilas

Ja de lurer hjælper en del, og dejligt der er en der kan sætte sig ind i det. Sådan en dag er nemlig super hård..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.