hvorfor er det lige det altid er mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2012

Anonym trådstarter

ja hvorfor er det lige det altid er mig det skal gå ud over.

havde sidste skoledag idag, så havde sørget for at få mine børn passet så jeg kunne komme i byen et smut med nogen venner og veninder da det er noget tid siden.

nu sidder jeg her og har fået svar fra 3 ud af 4 om at de ikke kan alligevel pga alle mulige ting. og den sidste skal jeg vente på svar fra, vil bare ikke alt for sent afsted da jeg også gerne vil hjem i nogenlunde tid så jeg er klar imorgen.

det altid mig det bliver brændt af i sidste øjeblik selvom det er en aftale vi har haft i over en uge nu. det ender altid med at jeg bare sidder der hjemme og venter på svar om hvornår jeg kan gøre mig klar til at tage afsted.

det er bare pisse frustrende og bliver sku da ked af det

undskyld men skulle bare lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

lycly

Det lyder som om at du har valgt de forkerte venner/veninder? Hvis du tit bliver brændt af..

Det er da underligt at de alle sammen lige pludselig skal noget andet, selvom at I har haft denne aftale i lang tid..

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det lyder som om at du har valgt de forkerte venner/veninder? Hvis du tit bliver brændt af..

Det er da underligt at de alle sammen lige pludselig skal noget andet, selvom at I har haft denne aftale i lang tid..

just my luck.

det folk jeg har kendt længe og det er det der pisser mig af.

den ene er lovlig undskyld da hun måtte til vagtlægen med en byld men de andre, den ene havde da lige glemt at skrive til mig for at sige hun var endt et andet sted og ikke kunne komme i aften alligevel og den 3 ja samme historie.

den sidste jeg venter på sagde mellem 9-10 ville de nok gå og har lige skrevet og der blev der bare svaret at personen skrev når de var ved at gå så nu det slet ikke sikkert jeg skal afsted som det var aftalt og gider bare ikke for sent af sted for ved der er lang kø og det hele når vi kommer der til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.