Advarsel: glædesudbrud ! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Bassemor<3

IH hvor er jeg bare LYKKELIG !! Min søn er simpelthen bare perfekt ! Han sover igennem hver nat, han skriger MEGET sjældent, han falder altid i søvn selv når vi putter ham om aftenen, når han er vågen smiler og griner han hele tiden, glade dreng Amingen fungerer bare, og bassen bliver større og større ! Han er 3 måneder og vejer 7 kg ! OG så har han da også lige VERDENS BEDSTE FAR ! Årh er livet ikke bare herligt !

I får lige et billede af min lille trold

Så vil jeg lige slutte af med at sige - ANTI JINX !!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Nettemor

Årh hvor er han lækker

Dejligt at det bare kører. Meeeen jeg er ked af det men verdens bedste far.. Ham har min søn

Anmeld

16. maj 2012

Bassemor<3

Nettemor skriver:

Årh hvor er han lækker

Dejligt at det bare kører. Meeeen jeg er ked af det men verdens bedste far.. Ham har min søn

Hihi så må der findes to af dem

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Antonsmor <3 skriver:

Hihi så må der findes to af dem

Hehe ja det må der næsten

Anmeld

17. maj 2012

Tona

Antonsmor <3 skriver:

IH hvor er jeg bare LYKKELIG !! Min søn er simpelthen bare perfekt ! Han sover igennem hver nat, han skriger MEGET sjældent, han falder altid i søvn selv når vi putter ham om aftenen, når han er vågen smiler og griner han hele tiden, glade dreng Amingen fungerer bare, og bassen bliver større og større ! Han er 3 måneder og vejer 7 kg ! OG så har han da også lige VERDENS BEDSTE FAR ! Årh er livet ikke bare herligt !

Nøj hvor er han sød

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

Antonsmor <3 skriver:

Det er dejligt når det hele bare kører som det skal.

Sød dreng :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.