meget mærkeligt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Anonym trådstarter

vi har nu prøvet i 15 måneder at blive gravide, stadig uden held.
i går da vi havde sex, sagde min kæreste der kom noget ud af mit bryst!!! forventede mens d 13/5 men den er stadig ikke kommet, har testet i går eftermiddags, men negativ test..

nogen der har prøvet det med brystet ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Camel

Anonym skriver:

vi har nu prøvet i 15 måneder at blive gravide, stadig uden held.
i går da vi havde sex, sagde min kæreste der kom noget ud af mit bryst!!! forventede mens d 13/5 men den er stadig ikke kommet, har testet i går eftermiddags, men negativ test..

nogen der har prøvet det med brystet ???

Har ikke prøvet af noget kommer ud af brystet ved sex, jeg synes du skal prøve at teste igen i morgen, med morgenurin...

for 2 streger.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Camel skriver:

Har ikke prøvet af noget kommer ud af brystet ved sex, jeg synes du skal prøve at teste igen i morgen, med morgenurin...

for 2 streger.

han suttede på min brystvorte, og sagde der kom noget ud, og sagde ej det kan sku ikke passe, så gjorde han det igen, og rigtig nok..

kan det være et tegn på at man er gravid??

Anmeld

16. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

han suttede på min brystvorte, og sagde der kom noget ud, og sagde ej det kan sku ikke passe, så gjorde han det igen, og rigtig nok..

Måske kan det, selv om det ville være tideligt.

Man kan dog også få noget som hedder "heksemælk" (tror jeg nok det kaldes) som ikke er pga graviditet.

Men du kan sagtens være gravid selv om du endnu ikke kan teste positivt, for det kan nogle jo først senere. Prøv at teste over nogle dage og med morgenurin. Håber du får dine to streger  

Anmeld

16. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg har også oplevet at der kunne komme væske ud af mine brystvorter, men det havde intet med graviditet at gøre. Jeg blev i stedet sendt til en mammografi

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg har også oplevet at der kunne komme væske ud af mine brystvorter, men det havde intet med graviditet at gøre. Jeg blev i stedet sendt til en mammografi

okay.. uha lyder ikke rart..

håber ikke mens kommer og jeg i den nærmeste fremtid, står med en positiv test.

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Måske kan det, selv om det ville være tideligt.

Man kan dog også få noget som hedder "heksemælk" (tror jeg nok det kaldes) som ikke er pga graviditet.

Men du kan sagtens være gravid selv om du endnu ikke kan teste positivt, for det kan nogle jo først senere. Prøv at teste over nogle dage og med morgenurin. Håber du får dine to streger  

okay det har jeg aldrig hørt om før

håber da det er fordi jeg er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.