Bytte-Bytte-Købmand Træf (Sjælland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Lou87

Hej de damer.

Efter at ha deltaget i både hyggelige træf med andre mødre og børn, samt kage hyggedage, med en masse dejlige damer herinde fra.

Så tænker jeg om ikke vi skulle prøve noget nyt ???

Nemlig en: BYTTE-BYTTE-KØBMAND DAG

- Jeg tænker at vi hver i sær kan komme med forslag til hvad der ska medbringes denne dag, hvad man har og hvad man evt søger ?
- så man også kan deltage hvis man feks kun søger ting.

- At vi mødes et sted på sjælland hvor der er god plads, og er sammen fra måske ca kl. 10 til 14.

- Måske vi ku tage snacks med hver i sær, eller frokost ?

HVA SYNES I DAMER ??????????
Nogen som er friske - så kom endelig med på vognen, skriv hvad du har og søger og evt forslag til dagen...
(Også gerne om du kender et rummeligt sted)

Jeg har: pige tøj + sko diverse fra str. 68 til 80.
Og tøj og sko til mor i str M-L og str 38.

Og Søger: Samme tøj og sko str til mor, og str 86/92 til pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Lou87

16. maj 2012

lycly

Jeg vil rigtig gerne, har lidt babytøj og en heeeel masse tøj til voksne str s-m-l. Men vi skal på loppemarked til sommer (juli) hvor jeg skal have det hele med. Så hvis den her bytte-bytte dag bliver holdt efter, så vil jeg rigtig gerne med, så jeg måske kan få byttet lidt af det vi ikke får solgt på loppemarkedet

Anmeld

16. maj 2012

Lou87

LuLy skriver:

Jeg vil rigtig gerne, har lidt babytøj og en heeeel masse tøj til voksne str s-m-l. Men vi skal på loppemarked til sommer (juli) hvor jeg skal have det hele med. Så hvis den her bytte-bytte dag bliver holdt efter, så vil jeg rigtig gerne med, så jeg måske kan få byttet lidt af det vi ikke får solgt på loppemarkedet

Super vi må prøve og se ad hva datoer der kommer frem.

Anmeld

16. maj 2012

LR85

God ide. 

Ville dog helt klart foretrække a det blev o københavnsområdet, hvis jeg skulle deltage. 

Når lillebror er født her om 2 uger (og er vokset ud a det første tøj) har jeg tonsvis a babydrengetøj

Og søger i str 92. 

Anmeld

16. maj 2012

FrkZier

Lou87 skriver:

Hej de damer.

Efter at ha deltaget i både hyggelige træf med andre mødre og børn, samt kage hyggedage, med en masse dejlige damer herinde fra.

Så tænker jeg om ikke vi skulle prøve noget nyt ???

Nemlig en: BYTTE-BYTTE-KØBMAND DAG

- Jeg tænker at vi hver i sær kan komme med forslag til hvad der ska medbringes denne dag, hvad man har og hvad man evt søger ?
- så man også kan deltage hvis man feks kun søger ting.

- At vi mødes et sted på sjælland hvor der er god plads, og er sammen fra måske ca kl. 10 til 14.

- Måske vi ku tage snacks med hver i sær, eller frokost ?

HVA SYNES I DAMER ??????????
Nogen som er friske - så kom endelig med på vognen, skriv hvad du har og søger og evt forslag til dagen...
(Også gerne om du kender et rummeligt sted)

Jeg har: pige tøj + sko diverse fra str. 68 til 80.
Og tøj og sko til mor i str M-L og str 38.

Og Søger: Samme tøj og sko str til mor, og str 86/92 til pige

herre god ide

Anmeld

16. maj 2012

Loa

God idé 

Jeg er frisk  

Jeg har ca 1 milliard stykker pigetøj i 50-86 

Og søger pigetøj 92 og op

Anmeld

16. maj 2012

LISBETH:-)

Jeg vil også gerne være med.

Har pige tøj fra 86 og op og en masse dame tøj str. m+L samt en masse baby legetøj:-)

Jeg bor på falster og lægger gerne hus til ellers foretrækker jeg et sted på midt sjælland:-)

Anmeld

16. maj 2012

Lou87

LR85 skriver:

God ide. 

Ville dog helt klart foretrække a det blev o københavnsområdet, hvis jeg skulle deltage. 

Når lillebror er født her om 2 uger (og er vokset ud a det første tøj) har jeg tonsvis a babydrengetøj

Og søger i str 92. 

Lyder super
Men ka allerede tyde nu at der er fra nord og syd sjælland - så tror at enten skal der laves to datoer så det blir opdelt i nord og syd..
Og ellers skal det være på midt Sjælland et sted; så det er mest fair

Anmeld

16. maj 2012

Lou87

Loa skriver:

God idé 

Jeg er frisk  

Jeg har ca 1 milliard stykker pigetøj i 50-86 

Og søger pigetøj 92 og op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.