Gaveønsker til pige 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

Mussen2

Har i nogle gode ideer? Vi regner med at give hende en cykel, men ved ikke hvilken. Hvad har i af gode erfaringer. Det er jo nok ikke ligemeget hvilken

Jeg synes løbecykelerne var et helvede at finde rundt i, med alle de slags og det har jo stor betydning man får valgt den rette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Dot D

Vi har købt en ganske billig (75 kr ) løbecykel i Netto, og den har bare været så god. Sophus elsker den, og den køre rigtigt mange ture... Jeg kan ikke helt huske dens mærke, men mener jeg har set den i Toys´R´us til om kring 300 kr. Den er blå (fåes vist også i rød) med gule fælge...

Den kan jeg anbefale...

Vi gav Sophie en ny seng, da hun blev tre. Så kom hun fra tremmesengen over i en juniorseng...

Anmeld

19. maj 2012

foto på lærred

Mussen2 skriver:

Har i nogle gode ideer? Vi regner med at give hende en cykel, men ved ikke hvilken. Hvad har i af gode erfaringer. Det er jo nok ikke ligemeget hvilken

Jeg synes løbecykelerne var et helvede at finde rundt i, med alle de slags og det har jo stor betydning man får valgt den rette

Jeg tror ikke jeg ville vælge en alt for dyr løbecykel hvis hun er 3 år. Der går jo ikke så længe end hun så skal have en "rigtig" cykel (evt med støttehjul). Vi havde en træ-løbecykel til min datter som hun brugte fra hun var 2 et halv til 3 et halvt indtil hun fik sin rigtige cykel. Det var hun rigtig glad for. Skulle jeg vælge igen, ville jeg dog købe en Pucky.

Anmeld

19. maj 2012

Mussen2

Dot D skriver:

Vi har købt en ganske billig (75 kr ) løbecykel i Netto, og den har bare været så god. Sophus elsker den, og den køre rigtigt mange ture... Jeg kan ikke helt huske dens mærke, men mener jeg har set den i Toys´R´us til om kring 300 kr. Den er blå (fåes vist også i rød) med gule fælge...

Den kan jeg anbefale...

Vi gav Sophie en ny seng, da hun blev tre. Så kom hun fra tremmesengen over i en juniorseng...

Hun har en løbecykel, men det er en rigtig cykel vi vil give hende

Anmeld

19. maj 2012

Dot D

Mussen2 skriver:

Hun har en løbecykel, men det er en rigtig cykel vi vil give hende

Hi hi, det var lige et nutids-datidskiks fra min side.... Læste det som ER et helvede.... UPS

Håber I finder en, der kan bruges

Anmeld

19. maj 2012

Mussen2

foto på lærred skriver:

Jeg tror ikke jeg ville vælge en alt for dyr løbecykel hvis hun er 3 år. Der går jo ikke så længe end hun så skal have en "rigtig" cykel (evt med støttehjul). Vi havde en træ-løbecykel til min datter som hun brugte fra hun var 2 et halv til 3 et halvt indtil hun fik sin rigtige cykel. Det var hun rigtig glad for. Skulle jeg vælge igen, ville jeg dog købe en Pucky.

Hun har enløbecykel fra Puky. Den er fantastisk, nu skal hun have en cykel var tanken

Anmeld

19. maj 2012

Pige2009

Mussen2 skriver:

Laura ønsker sig Bobles ting og udstyr til sin dukke Derudover Lotte og Totte bøger

Anmeld

19. maj 2012

MomseJulia

Vores pige har en cykle fra Kvickly, vil ikke bruge 1500-200 kr på en cykle der holder så lidt når de er så små! Vores pige fik en cykle i sommerne hvor hun var 3,5.. Når hun har løbecykle, så ville jeg bestemt ikke vælge en med støttehjul!

Anmeld

20. maj 2012

foto på lærred

MomseJulia skriver:

Når hun har løbecykle, så ville jeg bestemt ikke vælge en med støttehjul!

Jeg tror det er lidt forskellligt. I vores går er der 3-4 børn og de har alle haft løbecykler (inkl min datter). Men med undtagelsen af 1 barn så har har de fleste ført lært at cykle rigtig uden støttehjul lige før eller lige efter de er fyldt 4 år. Nogle er motorisk hurtigere end andre.

Anmeld

20. maj 2012

MomseJulia

foto på lærred skriver:

Jeg tror det er lidt forskellligt. I vores går er der 3-4 børn og de har alle haft løbecykler (inkl min datter). Men med undtagelsen af 1 barn så har har de fleste ført lært at cykle rigtig uden støttehjul lige før eller lige efter de er fyldt 4 år. Nogle er motorisk hurtigere end andre.

Derfor ventede vi også med en cykle til sidste sommer hvor hun var 3,5 (blev 4 i Dec) så hun var helt klar. Det lidt "spilt af tid" også have brugt løbecykle, give hende en cykle med støttehjul hvor bagefter 1 år senere lære hende det uden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.