Jobsamtale idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

serinasmor

MortilElias2010 skriver:

Drømmejobbet og drømmeinstitutionen  så ja, jeg vil ikke søge på et sted, hvor jeg ikke har en god mavefornemmelse  Jeg skal jo gerne kunne stå inde for at jeg vil være i mange år og ikke er en døgnflue i personalet.

Allerførst da jeg kom ud følte jeg ikke helt sikker på at det var gået så godt, men efter at have haft tid til at reflektere syntes jeg alligevel jeg fik sagt en del gode ting og også lidt la la ting, men taget nervøsiteten i betragtning, så er det okay. Og jeg fik også stillet nogen spørgsmål, som tog dem lidt med bukserne nede og hvor de blev udfordret. Så nu har jeg tiltro til at jeg har gjort det bedste jeg kunne. Og ellers.. kan jeg godt leve med at jeg nåede til jobsamtalen, det er halvvejs og ud af 200, så er det en rigtig god ansøgning jeg fik skrevet og præsenteret og fremgangsmåde jeg handlede på op til for at jeg skilte mig ud - så nu må jeg se i næste uge, hvad de syntes. Får jeg nej, kan jeg heldigvis spørge hvorfor jeg ikke blev valgt og så kan jeg arbejde på det fremover

hepper og krydser alt hvad jeg kan

og det lyder da til at du har gjort alt hvad du kunne og at der var god kemi uhh - spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

MortilElias2010

serinasmor skriver:

hepper og krydser alt hvad jeg kan

og det lyder da til at du har gjort alt hvad du kunne og at der var god kemi uhh - spændende

Det var som at sidde midt på en skydebane - for chefen hun fyrede simpelthen bare spørgsmål af som hagl, at det ikke rigtig nåede at blive en dialog men en slags forhør, men forsøgte da med smil og entusiasme at brænde igennem som en sol og efterlade et aftryk og et indtryk, som forhåbentligt kommer til udtryk i næste uge  Det er MEGET spændende  men er meget afslappet omkring det nu, for kan ikke gøre mere før jeg ved besked... og så tager jeg den derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.