tilbage igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

mortiljonas

hejsa piger

det er godt nok langt tid siden jeg har skriven her inde så jeg håber der er plas til mig her inde igen ,

sist jeg var her inde var manden og jeg i gang med vores 2 IVF og det lykkes os at blive gravid der vi fik en dejlige og smuk søn og efter han er bleven et år vil vi super gerne ha en lillesøster eller bror til ham..

men før de vil hjælpe os skulle jeg tabe mig de 30 kg jeg tog på under graviten og det er gjort nu så vi skal i gang med fryseforsø og vi har 6 æg så mon ikke der er et der bringer lykke

knus kathe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Bruus

mortiljonas skriver:

hejsa piger

det er godt nok langt tid siden jeg har skriven her inde så jeg håber der er plas til mig her inde igen ,

sist jeg var her inde var manden og jeg i gang med vores 2 IVF og det lykkes os at blive gravid der vi fik en dejlige og smuk søn og efter han er bleven et år vil vi super gerne ha en lillesøster eller bror til ham..

men før de vil hjælpe os skulle jeg tabe mig de 30 kg jeg tog på under graviten og det er gjort nu så vi skal i gang med fryseforsø og vi har 6 æg så mon ikke der er et der bringer lykke

knus kathe

Wow hvor er det bare flot  Så håber jeg og krydser fingre for at lykken tilsmiler jer med endnu en guldklump inden længe

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Held og lykke med det

Anmeld

19. maj 2012

M (:

Held og lykke med behandlingen! Hvor er du sej, at du har tabt 30 kg på et år!

Anmeld

19. maj 2012

tarkoflen

Hvor er du sej

for det hurtigt lykkedes for jer

Anmeld

19. maj 2012

La´chrissen

mortiljonas skriver:

hejsa piger

knus kathe

Sådan!

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

sejt at du har tabt så meget ville ønske det var mig hehe håber også alt det bedste for jer og at i får en lille guldklump mere

Anmeld

21. maj 2012

mortiljonas

hejsa piger mange takker skal i ha for jers søde orde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.