træt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Sujan

Er spændt på hvornår jeg kommer i seng i dag..

Min lille Maja plejer at sove nogenlunde.. hun er blevet god til at sove nå man lægger hende.. hun er 6 uger gammel så ved ikke om det kan være tigerspring da jeg synes det først ligger omkring 8 uger..

Min i dag vil hun kun være ved mig. Hver gang jeg lægger hende skrigerhun helt vildt.. hun sover fint ved mig, vågner ind imellem og klynker lidt, men falder hurtigt til ro. Men vil jeg lægge hende for sig selv bliver hun dybt ulykkelig..

Så sidder og venter på hun måske sover så dybt at jeg i det mindste kan få nattøj på og børste tænder..

Spændt på om jeg overhovedet får sovet i nat.. men pyt så må jeg tage en lur i morgen... Er bare allerede træt:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Gaia

Sov med hende i din seng her vil bette mand heller ik ligges i liften i aften, så nu ligger han ved siden af mig i sengen. Ville ellers godt have min seng for mig selv og kæresten

Anmeld

15. maj 2012

Sujan

Gaia skriver:

Sov med hende i din seng her vil bette mand heller ik ligges i liften i aften, så nu ligger han ved siden af mig i sengen. Ville ellers godt have min seng for mig selv og kæresten

Ja regner jeg også med hun skal.. hun vil bare overhovedet ikke ud af mine arme.. ellers må jeg jo ligge med hende.. er også okay.. utroligt som det kan skifte fra dag til dag..

I går lagde jeg hende og hun sov med det samme og 5 timer i træk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.