Tegn blødning når ægget sætter sig fast, hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

metski83

Kellie skriver:

Jamen det er da spænende så om der ikke snart sker noget så. Håber sådan I har heldet med Jer nu så? Ka slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at vente så længe. Ved det kun fra familiemedlemmer, som har kæmpet med det og et par som stadigvæk gør. Det er bare så uretfærdigt, men heldigvis lykkes det jo for mange når de får hjælp med det.

Krydser for at det lykkes denne gang for Jer..

Tusinde tak. Ja det er godt nok hårdt, tør slet ikke tænke på at skulle videre i forløbet hvis det her ikke lykkedes. Det kan jeg slet ikke overskue. Så det SKAL bare lykkedes. 

Håber dine krydsede fingre hjælper. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Annette A

metski83 skriver:

Tusinde tak. Ja det er godt nok hårdt, tør slet ikke tænke på at skulle videre i forløbet hvis det her ikke lykkedes. Det kan jeg slet ikke overskue. Så det SKAL bare lykkedes. 

Håber dine krydsede fingre hjælper. 

Ja da og kunne være skønt hvis der snart kommer en positiv update fra dig..

Men ja man tør jo ikke håbe for meget men mulighederne er jo bedre nu hvor du får hormoner, så det er vel svært andet..

Er det med hormonerne igansat fordi du har mistet, hvis du er har været gravid eller er det fordi du ikke har dannet hormoner nok til overhovedet at få en graviditet op at køre?

Anmeld

17. maj 2012

metski83

Kellie skriver:

Ja da og kunne være skønt hvis der snart kommer en positiv update fra dig..

Men ja man tør jo ikke håbe for meget men mulighederne er jo bedre nu hvor du får hormoner, så det er vel svært andet..

Er det med hormonerne igansat fordi du har mistet, hvis du er har været gravid eller er det fordi du ikke har dannet hormoner nok til overhovedet at få en graviditet op at køre?

Håber i hvert fald de har en effekt. 

Vi fejler som sådan ikke noget nogen af os, men for at være sikker på jeg har ægløsning hver måned får jeg hormoner. Det er også derfor de regner med, at det "bare" er det der skal til. 

Anmeld

17. maj 2012

Annette A

metski83 skriver:

Håber i hvert fald de har en effekt. 

Vi fejler som sådan ikke noget nogen af os, men for at være sikker på jeg har ægløsning hver måned får jeg hormoner. Det er også derfor de regner med, at det "bare" er det der skal til. 

Ok, ja det ka jo godt være det kan skubbe lidt på, så der forhåbentligt snart sker noget.

Anmeld

17. maj 2012

metski83

Kellie skriver:

Ok, ja det ka jo godt være det kan skubbe lidt på, så der forhåbentligt snart sker noget.

Det ville i hvert fald være helt fantastisk. Den største gave. Jeg glæder mig SÅ meget. 

Anmeld

7. november 2012

muligmor

Faldt lige over denne lidt gamle tråd, og er MEGET nysgerrig om det var et tegn?

Præcis det du skriver, oplevede jeg nemlig igår aftes. 2 gange smerter i underlivet, og en lille smule blødning da jeg tørrede mig, og det var meget lyst blod.. ved ikke helt hvornår min ægløsning er, men står og skal have min mens her torsdag eller fredag, så der kan jeg jo tage en test .. vil bare SÅ gerne at det er et tegn

synes godt nok det er en hård proces, for bliver SÅ skuffet hver gang min mens kommer

håber, håber, håber 

Anmeld

7. november 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Oplevede i aftes da jeg tørrede mig, at der var noget. Og tog et bind på for en sikkerheds skyld. Men intet i  bindet her til morgen. 

Da jeg gik i seng fik jeg også en mærkelig og anderledes smerte i underlivet end jeg før har prøvet. Det kom 2 gange og varede ikke mere end 5 min. Og det var det. 

Ved selvfølgelig ikke om det betyder nogetoverhovedet, jeg undrede mig bare. 

Det lyder som mig 8 dage efter æo

Der kom lidt på papiret fredag aften, jeg tog også bind på, og var sikker på, at så var det nok slut, lørdag eftermiddag kom der også lidt på papiret og så var det det!

Jeg havde også lidt små smerter, mens agtigt, og det synes jeg blev ved...

Jeg for at det er et fint lille æg, der har sat sig fast

Anmeld

7. november 2012

tarkoflen

Godt så, havde ikke lige opdaget det var en gaaaamel tråd

Anmeld

7. november 2012

muligmor

Tak for svar

Håber inderligt  Men synes bare hver eneste gang jeg skal have mens, har jeg bildt mig selv ind jeg er gravid, fordi jeg synes jeg har alle mulige symptomer.. men det har jeg også læst at man kan 'give' sig selv, fordi man så inderligt ønsker at være gravid

Anmeld

7. november 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Det lyder som mig 8 dage efter æo

Der kom lidt på papiret fredag aften, jeg tog også bind på, og var sikker på, at så var det nok slut, lørdag eftermiddag kom der også lidt på papiret og så var det det!

Jeg havde også lidt små smerter, mens agtigt, og det synes jeg blev ved...

Jeg for at det er et fint lille æg, der har sat sig fast

Takker. Det er vist et gammelt indlæg fra sidste måned, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.