Lun på eks men lige blevet single

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg lige er blevet single og har fået følelserne for en gammel eks frem igen (de har aldrig været væk) og ved han stadig har følelser for mig.

Men er itvivl om jeg skal lade tingene gå sin gang eller om jeg skal holde tilbage på mine følelser  

Hvad ville i gøre i en sådan sitation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Ingen 

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Husk på at der er en grund til at I er EKSkærester . Gå aldrig tilbage til en fuser, det kommer der sjældent noget godt ud af.

Men altså, jeg kender jer ikke og ved ikke hvad der er gået forud for jeres brud.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Husk på at der er en grund til at I er EKSkærester . Gå aldrig tilbage til en fuser, det kommer der sjældent noget godt ud af.

Men altså, jeg kender jer ikke og ved ikke hvad der er gået forud for jeres brud.

Ja det er der og den hed tid.

Vi havde et super forhold og det er tilbage i teenager årene vi var kærester og grunden til vi gik hvert til sit var pga jeg brugteeget tid på min sport og han skulle igang med uddannelse og arbejde ved siden af så vi havde ikke nogle tidspunkter vi kunne ses.

Så i en fælles beslutning valgte vi at gå hvert til sit og forsætte som venner og så se om det endte med noget på et andet tidspunkt, vi har så været venner lige sidensnakken snakke om alt sammen

Anmeld

15. maj 2012

Kris89

vo intet vover intet vinder

lyder ikke som om der var en "grund" til bruddet, som gør i ikk skulle prøve igen

go for it

Anmeld

15. maj 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg lige er blevet single og har fået følelserne for en gammel eks frem igen (de har aldrig været væk) og ved han stadig har følelser for mig.

Men er itvivl om jeg skal lade tingene gå sin gang eller om jeg skal holde tilbage på mine følelser  

Hvad ville i gøre i en sådan sitation

Jeg ville tage springet og prøve lykken... Hvis du har følelser for ham, og han har for dig, hvorfor så ikke?

Held og lykke med det

Vh. Louise

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

vo intet vover intet vinder

lyder ikke som om der var en "grund" til bruddet, som gør i ikk skulle prøve igen

go for it

Nej der var ingen større grund til brudet den gang.

Vi ville bare ikke ende med at ødelægge noget pga vi ikke havde tid

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg ville tage springet og prøve lykken... Hvis du har følelser for ham, og han har for dig, hvorfor så ikke?

Held og lykke med det

Vh. Louise

Min tanke faldt bare på om det måske var for tidligt at havde følelser for en

Anmeld

16. maj 2012

4xGreve

Man kan ikke selv styr hvor og hvornår følser dukker frem, men hvis du har følelser for ham og omvendt så er det da værd at give det et forsøg... 

Anmeld

16. maj 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Man kan ikke selv styr hvor og hvornår følser dukker frem, men hvis du har følelser for ham og omvendt så er det da værd at give det et forsøg... 

Nej kan man ikke men tænker også meget på hvad mine omgivelser ville sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.