Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Ja, og så er det jo rart, at man har et godt sikkerhedsnet
Ja, og så er det jo rart, at man har et godt sikkerhedsnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Problemet er bare her at når man har så meget gæld altså ca 6000 Kr hver måned så rækker 7800 før skat altså ikk for så kommer der ikk måd på bordet ..
Problemet er bare her at når man har så meget gæld altså ca 6000 Kr hver måned så rækker 7800 før skat altså ikk for så kommer der ikk måd på bordet ..
Det er svært når man har gæld. Kender det alt for godt selv.
Anonym skriver: Jaa men gud hvor jeg hader hader hader at skulle vælge sådan en vej når man trofast har betalt til en a kasse i godt 2 år .
Jaa men gud hvor jeg hader hader hader at skulle vælge sådan en vej når man trofast har betalt til en a kasse i godt 2 år .
Bare glæd dig over, at du kan få noget at leve for, sådan noget kan ske for alle
Hvis du er under 25 år og ikke har børn, så skære de ikke i kh... Sådan har jeg forstået det....
Baagøe skriver: Bare glæd dig over, at du kan få noget at leve for, sådan noget kan ske for alle
Mira0911 skriver: Hvis du er under 25 år og ikke har børn, så skære de ikke i kh... Sådan har jeg forstået det....
Silas&Mille skriver: Det er svært når man har gæld. Kender det alt for godt selv.
Anonym skriver: Men hvis du så er under 25 og har 2 børn skære de så i den ??
Men hvis du så er under 25 og har 2 børn skære de så i den ??
Nej som jeg skrev hvis du er under 25 og ikke har børn, så skære de i den... Hvis du har børn gør de ikke...
Mira0911 skriver: OOkOkaOkaysåså Nej som jeg skrev hvis du er under 25 og ikke har børn, så skære de i den... Hvis du har børn gør de ikke...
OOkOkaOkaysåså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128