Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malli skriver: Jeg vil gå med til 270 kr inkl Porto, det er desværre jo ikke helt billigt at sende mere?
Jeg vil gå med til 270 kr inkl Porto, det er desværre jo ikke helt billigt at sende mere?
Det lyder okay Sender du pb med dit kontonummer og reg nummer og hvilke bank du har ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bruger S-M normalt så tror den bliver for stor desværre...
Billede 56+57: Veromoda sort kjole i skinnende stof, som godt kunne ligne læderlook. Sødt fald foran ved brystet, og knaplukning i nakken. BYD!
og toppen hvor der kun er en strop, eller hvordan man nu skal forklare det ..
har du de?
projekt-ønskebarn skriver: Bruger S-M normalt så tror den bliver for stor desværre...
Ja så tror jeg desværre også den bliver for stor til dig
Maggieh skriver: Billede 56+57: Veromoda sort kjole i skinnende stof, som godt kunne ligne læderlook. Sødt fald foran ved brystet, og knaplukning i nakken. BYD! og toppen hvor der kun er en strop, eller hvordan man nu skal forklare det .. har du de?
Jeg har toppen, med en strop. Kjolen er solgt du kan få toppen for 40 pp?
LotusCPH skriver: Helt i orden
Helt i orden
Den er solgt
Malli skriver: Den er solgt
gutes
pris, str, mærke og stand på de her 2..
Maria. skriver: pris, str, mærke og stand på de her 2..
Kjolen er solgt den koralrøde top er en str medium, og stort set ikke brugt. Du får den for 35 pp?
onlyme skriver: Det lyder okay Sender du pb med dit kontonummer og reg nummer og hvilke bank du har ?
Så er der smidt lidt nyt ind, der kommer mere inden længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128